Nekad Jocke s | Medlem ansökning [Albin08101111]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Jocke s

Icke Medlem
Meddelanden
20
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? JAG HETER SAMUEL irl

Vad är ditt discord namn? samuellisemark

Vad är ditt födelsedatum? 8 Februari 2001

Berätta om din karaktär. Jag heter Jocke Svensson. Är 23 år gammal. Mitt intresse är bilar och att vara med kompisar.
I skolan var jag stökig och lyssnade inte på vad lärarna sa till mig. För att dom inte lyssnade på mig och då tyckte jag inte att det var en bra ide att lyssna på dom så att jag slutade skolan tidigt och bara satt hemma. När jag blev 17 år fick jag möjlighet att börja jobba på ett bygge och har gjort byggarbeten på olika platser sedan dess.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Att alla ska trivas. Att alla vill RPA på denna servern.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att ingen vinner i ett scenario utan att men spelar för motpartens sida

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? Sunt förnuft, Att man ska luta någon när den ligger död på marken.

Har du någon erfarenhet inom rollspel? Ja jag har spelat på Unive rätt så länge nu men att jag vill kunna jobba på ett jobb som inte är byggarbetsplatsen

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Jag kan hjälpa personer som är nya in till servern.

Nekad. Utveckla din karaktär. Du kan ansöka igen om 24h. Lycka till nästa gång!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka