Accepterad Jocke Palltnacke | Ban överklagan [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Jocke Palltnacke

Icke Medlem
Meddelanden
14
Reaction score
2
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/id/eddeking1608/

Ditt Hex-ID: steam:110000118a9b4a6

Vad är din discord tagg? Edvin#1386

Vem var det som bannade dig? AO

Hur lång tid var din ban? Permanent Ban

Var är du bannad? FiveM Servern, Discord servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Tar emot inspawnade vapen

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag vet att staff bannar mig eftersom en person valde att spawna in vapen och jag tog emot inspawnade vapen. Jag förstår anledningen till varför jag blir bannad och jag förstår varför AO bannar mig.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Precis innan jag blev bannad så satt jag på servermötet den 2022-08-14. På servermötet togs det upp att en person hade spawnat in vapen och det var då jag insåg att jag hade tagit emot inspawnade vapen. Efter servermötet så skrev AO till mig i pm och frågade om jag visste något om inspawnade vapen och då erkände jag mitt misstag, sedan försvann mina roller.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Det är inte en felaktig ban eftersom jag hade inspwanade vapen, men som sagt så visste jag inte jsut där och då att dem var inspawnade. Jag hoppas verkligen att jag kan få en andra chans och jag kan försäkra er alla om att detta var sista gången jag kommer bli permabannad <3

Hur många tidigare avstängningar har du? 6

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. 2x Fortkörning. Av dessa två bans så har jag lärt mig att det inte lönar sig att köra snabbt i stan. Det är bättre att hålla 80 genom staden för att göra polisens rp poligare samt undvika krockar i stan.

1x Permaban. Jag var med i en dc där en person skickade ut en gif som kränkte Unive. Av detta har jag lärt mig att inte vara med i onödiga dc serverar

1x PWG. Jag blev en gång bannad då jag körde upp för ett berg med en snabb bil. Av detta har jag lärt mig att man istället tar en offroad bil för att göra rpn roligare och mer realistik.

1x Landar med heli på trygghansa. Jag fick unban för detta då det inte var något fel eftersom det knappast var någon där och eftersom jag landade lite längre bort. Men jag lärde mig att det är bättre att landa på en helikopter platte eller längre ifrån för att göra rpn bättre

1x Sparkar på bil. Av detta har jag lärt mig att det är bättre att tillexempel använda /knock för att knacka på rutan istället för att sparka på en bil, det gör rpn bättre.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Det jag hade kunnat gjort annorlunda är att bland annat sagt till staffs vad som pågick, men just där och då så insåg jag inte att det var inspawnade. Sen när jag väl satt på servermötet och fick höra att Mileaa hade spawnat in vapen så insåg jag att dem var insapwnade. Efter det så fick jag som sagt ett PM av AO angånde detta, och då valde jag att berätta som det var.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja, jag har nu suttit bannad i 3 dagar och jag har insett hur mycket Unive betyder för mig, samt hur mycket jag älskar Unive. I framtiden så kommer jag inte ta emot vapen i stor mängd, alltså mängder som man kan misstänka är inspawnade. Och i framtiden kommer jag även att tänka steget före, jag kommer tänka en extra gång och verkligen vara säker på att det är rätt så att inte sådana misstag sker igen.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja

Okej, du får en sista chans. Kommer dock ta bort dina karaktärer, skulle du få för dig att göra något sånt här igen då kommer du tyvärr aldrig mer släppas in.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka