Nekad Jocke Palltnacke | Ban överklagan [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Jocke Palltnacke

Icke Medlem
Meddelanden
14
Reaction score
2
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/id/eddeking1608/

Ditt Hex-ID: steam:110000118a9b4a6

Vad är din discord tagg? Edvin#1386

Vem var det som bannade dig? AO

Hur lång tid var din ban? Permanent Ban

Var är du bannad? FiveM Servern, Discord servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? tar emot inspawnade vapen

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag vet att staff bannar mig eftersom en person valde att spawna in vapen och jag tog emot inspawnade vapen. Jag förstår anledningen till varför jag blir bannad och jag förstår varför AO bannanr mig.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Precis innan jag blev bannad så satt jag på servermötet. På servermötet togs det upp att en person hade spawnat in vapen och det var då jag insåg att jag hade tagit emot inspawnade vapen. Efter servermötet så skrev AO till mig i pm och frågade om jag visste något om inspawnade vapen och då erkände jag mitt misstag, sedan försvann mina roller.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. I detta fall är det jag som gjort fel. Jag är nu fullt medveten om att jag gjort ett regelbrott eftersom jag tog emot vapnena och det sista jag vill är att skada servern. Jag har under natten grubblat och tänkt på vad jag gjorde. Jag inser att om jag bara inte hade tagit emot vapnena så hade allt varit frid och fröjd. Jag har också insett hur mycket Unive betyder för mig, all tid som jag rpar på den server där jag har som mest kul och där jag har bundit så många kontakter.

Hur många tidigare avstängningar har du? 6

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. 1x PWG. Jag körde upp en bmw m5 för en backe i relativt hög hastighet. Jag har i efterhand lärt mig att istället ta en bil som är till för offroad för att göra rpn bättre.

2x fortkörning. Jag har 2 gånger blivit bannad för fortkörning inne i stan. Av detta har jag lärt mig att sänka hastigtheten för att minsta kaos i stan samt göra polisens jobb roligare

1x landade en helikopter på trygghansa. En gång landade jag en heli på trygghansa. Av detta har jag lärt mig att istället landa helikoptern på en heliplatta eller längre ifrån där det inte befinner sig folk.

1x slå på bil. Jag har en gång blivit bannad då jag slog på en kompis bil. Av detta har jag lärt mig att istället för att slå på en bil så kan man gå fram och rpa på att man knackar på rutan eller liknande för att stärka rpn

1x permaban. Jag har 1 gång blivit permabannad då jag var med i en dc där en kille skicakde en skadande gif. Efter detta så är jag inte med i onödiga dc utan bara dc serverar som tillhör Unive

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Om man kunde backa tiden så skulle jag ha struntat i att ta emot vapnena. En sån liten och onödig sak, jag hade bara kunnat sagt nej. Tyvärr så går det inte att backa tiden men jag inser nu i efterhand att det är ett ögonblicksvärk. Jag hade också kunnat sagt till staff vad som pågick eller liknande men tyvärr var detta inget jag tänkte i den stunden.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Det jag har lärt mig mest av allt är hur bra och viktigt Unive är för mig. Jag har insett hur roligt jag faktiskt har det när jag är inne på Unive, alla dem kompisar jag har lärt känna under tiden jag spelat, alla dem scenariona man har gjort och varit med, alla dem staff som kommit. Alla dessa saker är saker som man gång på gång kommer ihåg när man tänker på Unive.

Det jag också lärt mig är att man ska alltid vara steget före, om jag i stunden där jag fick vapnena hade tänkt en extra gång på vad som skulle kunna hända och alla dem sakerna med Unive jag förlorar så hade jag ALLDRIG gjort det.

Jag hoppas att jag kan få en ny chans, och om jag får möjlighet till denna chans så kommer något sånthär ALLDRIG hända igen då jag har insett min passion till Unive.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka