Nekad Jocke Larsson | Whitelist ansökning [Grxbbe-]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Jocke Larsson

Icke Medlem
Meddelanden
4
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/id/eliottpeterssonkilman/

Vad är ditt namn i verkligheten? Eliott Petersson Kilman

Vad är ditt discord namn? Peterssone#8315

Vad är ditt födelsedatum? 20 Maj 2000

Berätta om din karaktär. Hej jocke heter jag jag bor ensam med min hund nilo i en liten 1:a i innerstaden. Jag är en snäll och rolig person jag blir sällan arg om inte någon person håller på jätte mycket mot mig. mina intressen är sport såklart är det fotboll jag kollar mycket på fotboll både i tv rutan och på plats på arenan. och till match blir det alltid några bärs med mina vänner och vi har det jätte kul. jag har stort intresse för min hund det är en Rotweiler.

Varför ska just du bli whitelistad? med just mig blir denna server ännu bättre i ju med att jag bidrar till med mycket humor och kommer vara aktiv ofta. jag tänker alltid utanför boxen. jag har ett gott hjärst aoch kommer göra det bästa va denna server

Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? för jag tycker den här servern har bäst community och mest folk.

Hur hittade du Unive? på fivem genom att det var så många som spelade i denna server

Vad har du för mål med ditt rollspel? Att få folk skratta och göra dom nöjda med mina tjänster

Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? spelade en stund på snöberget men det var inget för mig denna server att mycket bättre.

Nekad, Utveckla mer om din karaktär och vad han har för mål.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka