Accepterad Jocke Jacksson | Ansökan till Servervakt [tarzan]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Mattsson1

Aktiv Medlem
Jobbstyrning
Meddelanden
854
Reaction score
39
Vad är ditt namn i verkligheten?

Vad heter du på discord? MATTSSON#1863

Ange ditt födelsedatum 2007

Beskriv din dagliga aktivitet. Går i skolan som vanligt, Sedan efter är d klart man är ute med polare o tränar ibland, men oftast inne varje dag.
Måndag: 08 - 14
Tisdag: 08 - 15
Onsdag: 08 - 12
Torsdag 08 - 15:05
Fredag: 08 - 15:10

Hur länge har du varit medlem på Unive? Har varit medlem på Unive tidigare (Indragen pga att jag it spelade) Just nu har jag varit medlem sedan December 2022 någon gång.

Hur många gånger har du blivit bannad/avstängd (Bifoga Bild) Servern är offline. Men har varit Avstängd 6 ggr (kolla min senaste banöverklagan där finns det bild)

Har du tidigare varit blacklistad? Nej

Förklara vad för uppgift en servervakt har. Som en SV har du uppgift att hjälpa dom högre (t.ex staffs) Med lätta saker. Som att DV bilar eller reva om personen har klipp. En SV kan Banna/kicka folk men MAX 1 timme. Tycker man det är grövre ska man skicka klipp så ska dom ta det vidare till staffs så får hen ta det därifrån. Sen som en SV så ska du kunna reglerna noggrant. Som en SV ska du lösa problemen som kommer till dig. T.ex DV bilar som står helt knas eller är övergivna mitt på vägen.

Varför vill du bli servervakt på servern? Jag vill hjälpa servern med det som är enklare. Exempel på detta är att DV bilar, kicka folk som lallar så dom höjer RP nivån, Med detta sagt göra ett enklare jobb för staffsen och höja RP nivån på servern

Berätta sammanfattat vad korruption och abuse är och hur de kan förekomma på olika sätt som servervakt. Korruption - korruption inom servervakter förekommer när dom Abusar/använder sina perms på ett sätt som inte är okej. T.ex är att man kickar folk för att få det till sin fördel. Bannar folk för att det är ´´ROLIGT´´ Absolut inte okej. Abuse - Du abusar dina perms, Du t.ex använder toggle ID för att veta vart personer är, revvar mid scenario eller revvar för att du har lite HP och inte har några plåster. INTE OKEJ
 
Senast ändrad:
Godkänd efter muntliga!
Kunnig inom sv för att aldrig ha varit det innan, ger dig en chans att bära denna roll!
 
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka
Top