Nekad jocke belman | Medlem ansökning

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

jocke belman

Icke Medlem
Meddelanden
22
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561199129721250/

Vad är ditt namn i verkligheten? max

Vad är ditt discord namn? max340#7641

Vad är ditt födelsedatum? 10 December 2009

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Ronny Andersson och hans uppväxt har varit ganska fattigt för att han föräldrar var från Ryssland och dom kunde inte prata så mycket svenska så han har levt väldigt fattigt och han bodde i ett kriminellt område för att det var billigare lägenheter där. han tyckte om bilar väldigt mycket han har tyckt det sen när han var liten och han brukade få följa med sin pappa till jobbet hans pappa jobbade på en liten verkstad då fick han veta mycket om motorcyklar och bilar. Han var väldigt prat glad så han fick vänner snabbt. När han blev större och börja högstadiet fick han dåliga betyg i början men nästa år fick han alla A och hans föräldrar vart så glada. Efter några månader så började hans liv att vända han började med kriminaliteten som var där han bodde. Han hade blivit hotad och skadad många gånger så han bestämde sig för att vända sitt liv igen så han valde att flytta till staden unive där hans liv skulle fortsätta.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? jag har varit medlem tidigare och jag har ganska bra rp och jag gör ofta scenarion roligare för alla och jag har haft mycket roligt på servern innan.

Vad kan du bidra med till serverns RP? jag kan bidra med bättre scenarion, jag kan göra rp mer seriöst och jag kan bidra med mindre kaxig het på servern.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? jag ska spela för att båda partnerna ska ha kul och att inte spela för att vinna och pengar.

Hur hittade du Unive? jag hittade unive av en kompis och youtube.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka