Accepterad jocke belman | Medlem ansökning [robinbus]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

jocke belman

Icke Medlem
Meddelanden
22
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561199129721250/

Vad är ditt namn i verkligheten? max gruner

Vad är ditt discord namn? M_A_X#7641

Vad är ditt födelsedatum? 10 Augusti 2009

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Jocke belman och han är 22 år gammal. När han var liten levde han ensam med sin mamma och pappa. Hans föräldrar hade inte så bra jobb för att dom var från Tyskland. Så han har levt väldigt fattigt. Hans dröm var att var super rik. så han bestämde att han skulle plugga så hårt han kunde. Han fick väldigt bra betyg i skolan men hans föräldrar brydde inte sig så mycket om hans betyg för att dom jobba så länge. Efter ett tag så började han strunta i att plugga och han fick typ bara e och f som betyg i skolan. När han började 8an Fick han ett stort intresse av bilar och att bygga motor cyklar. Så när han sluta 9an fick han ett jobb på en liten verkstad. Han jobba där i nåra år sen fick han sparken för att han var en deprimerad och börja komma sent nästan varje da. när han fick sparken så bestämde han sig att flyta till staden unive. Han trodde han skulle få jobb snabbt där eftersom han var väldigt positiv, prat glad och ganska rolig.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? För att jag ska bli bättre på rp och jag är ganska rolig och jag är inte så toxic och jag vill jobba på en bil eller motorcykel firma och då behöver jag vara medlem på servern.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra med att det blir mindre toxic och att det kan bli en roligare i scenarion och att det blir mer seriös rp på servern

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Det betyder att alla ska ha roligt i ett scenario och att man inte ska spela för att vinna och att det inte spelar roll om motståndarna vinner

Hur hittade du Unive? jag hitta unive genom twitch och kompisar.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka