Accepterad jobbi123 | Medlem ansökning [duden]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

jobbi123

Icke Medlem
Meddelanden
4
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Joachim Espelid

Vad är ditt discord namn? Joachimesp

Vad är ditt födelsedatum? 1 Juli 2009

Heter du samma på Discord som på Steam? Nej

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: Viggo Larsen

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? sint, morsom og buisness man, sint fordi han har temprament, men han er grei også. morsom fordi han sprer mye glede og blir ledd av. buisniss man fordi han har mål i livet om å lykkes.

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: Min karakter har hatt en tuff oppvekst, han blev slått mye av sin pappa og det har satt djupe spor i honnom. Han har i mange år vært narkoman, men nu e det dags for honnom og begynne i en sikklig jobb og få livet på rett spor, han skal nu søke jobb og få livet på rett spor, men skal ikke legge av seg kriminaliteten. Opprinlig er honnom fra Somalia, men ble addoptert når han var liten og hans namn er Viggo Larsen.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Mye morro! og kule karakterer også fairplay

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Vi i et rollespill samfunn skal gjøre det gøy for alle og spela

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? ja en gong på en norsk servere da var det powercuff, som jeg ikke viste om, men jeg lærte av det

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Ja

Kan du ge exempel på några av serverns regler? Metagaming powergaming rdm vdm combatlogging copbait powercuff kan ta flere på intervju!

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Ja! Jeg er bare 15 år men jeg er 18 år i hode og er veldig vaksen for alderen og jeg ber dere om å gi meg en sjans fordi jeg har mye å gi å jeg glder meg sånn til å spille på denne serveren og som sagt så er jeg veldig vaksen for aldren og har spilt mye rollespill og jeg trives best med vaksne og jeg ber dere om å gi meg en sjans. Jeg kan også alla reglar og jag har tyil informasjon har jeg søkt på avena, men er redo at slutta der om denne blir godkjent

Hej!
För att vi ska kunna granska din ansökan så måste du ha samma namn på discord samt steam.

vänligen ändra så att det är samma, du har 24timmar på dig att åtgärda det annars nekas din ansökan automatiskt.(Besvara detta meddelandet när det är åtgärdat.)

Vidare till muntlig intervju, du har 72h på dig att ta din intervju innan den automatiskt nekas. Lycka till!

Godkänd efter muntlig intervju. Din testperiod på 10 dagar startar nu. Välkommen till Unive!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka