Nekad JOBB ANSÖKAN [Eprox]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

mange

Icke Medlem
Meddelanden
32
Reaction score
0
Användarnamn: steam: biverkningar Discord: Osckar#9726 In-game: sne alban

Vilket jobb vill du ansöka till? Falck

Vad heter du IRL? Erik

Hur gammal är du? 20

Hur många timmar har du på Fivem? 102

Vilka erfarenheter har du inom jobbet? Har jobbat som polis nå några andra servrar.

Beskriv din karaktär? En kille som har pluggat och tränar sig för att bli polis och har gått klart utbildningen dem fyra terminer som är heltidsstudier och den sista terminen som är en aspirantutbildning. Jag är född 1993 den 23 oktober, min pappa lämnade min mamma innan jag föddes och min mamma dog i en olycka när jag var 6 år gammal bott hela mitt liv hos min kusin som uppfostrat mig och hjälpt mig i livet med att plugga som polis min kusin har jobbat i 10år som polis och hjälpt mig väldigt mycket under mina studier och därför vill jag göra han stolt och därför pluggat och läst mycket om polisyrket på min fritid och nu är jag 22år gammal och har flytta från min kusin bor mitt i stan i en 1:a och nu söker jag jobb som polis. har stora humör svängningar som gör att jag kan bli arg väldigt snabbt och detta har även min kusin hjälpt mig med så nu kan jag nästan kontrollera detta helt men det finns fortfarande få tillfällen där jag inte kan kontrollera det men som sagt oftast är jag en trevlig kille som är arbetslös just nu. Har även gillat och mekat med bilar sedan barns ben.

Hur ofta kommer du vara inne? 3-4 gånger i veckan.

Skulle du fortsätta och spela på serven ifall du inte får jobbet? JA ABSOLUT

Spelar du för tillfället på någon annan server än Multistaden? nej

Har du läst våra Regler? ja

Senast ändrad:
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka