Vidare till intervju joarsundin | Medlem ansökning

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

joarsundin

Medlem
Meddelanden
13
Reaction score
1
Vad är ditt namn i verkligheten? Joar

Vad är ditt discord namn? emejoar8359

Vad är ditt födelsedatum? 4 November 2013

Heter du samma på Discord som på Steam? Ja

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: Ludvig Johnson 26 år

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? Snäll, Rolig, Orten.

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: Min karaktär heter Ludvig Johnson och är född den 4:e november år 2000. Han har precis flytta till denna stad med förhoppningar om att vända sitt liv om och börja på nytt. Ludvigs uppväxt var inte enkel för han allt med hans föreldrar till dråger. redan som 12 åring fick han tag på knark och anvende det. Medan han var utte och gjorde krimienla saker bråkade Hans föräldrar hemma. Det var därför han blev kriminel. Efter ett tag fick han foster familj. Efter en vecka hade han flytt. Han fick bo på gatan. Han behövde skaffa jobb. Han fick jobb på ica. Det gick bra ett tag tills att han blev sparkad från sitt jobb för att han drack under arbets tid. Han blev ledsen han ville bara starta om så han packade och flyttade till unive. Han hörde att det var en bra stad så han flyttade. Han kommer nog få mogna och bra jobbkompisar där o.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra till en seriös och bra RP med en trygg och trevlig miljö för alla andra.

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att man inte bara spelar för att vinna alla scenarion t. ex om man är kriminell så ska man inte använda sig av buggar eller dra fram vapen och börja skjuta bara för att man själv ska överleva. Eller om man är polis så ska man inte ramma in i bilar för att få stopp på dem om de åker iväg.

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? Ja jag körde utan körkort och mot rött så jag vart stoppad och fick böter. Det misstaget lärde jag mig av.

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej

Kan du ge exempel på några av serverns regler? VDM: Använder sitt fordon som ett vapen. RDM: dödar någon utan anleding. COPBAIT: Är att få polisens uppmärksamhet te.x Du befinner dig vid ett trafikstopp och bredvid dig står en Polis. Och duu kör mot rött.

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? nej
 
Vidare till muntlig intervju
Du har nu gått vidare till den muntliga intervjun.
Observera att du har 48 timmar på dig att genomföra intervjun, annars avslås din ansökan automatiskt.
Lycka till!
Med vänliga hälsningar,
Medlemskapsansvariga
 
Tillbaka
Top