Nekad joaros94 | Medlem ansökning [Br_Bread]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

joaros94

Icke Medlem
Meddelanden
5
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Joakim Rosen

Vad är ditt discord namn? Ytgukgaming

Vad är ditt födelsedatum? 11 Augusti 1994

Berätta om din karaktär. Lenart är ny i stan och brinner för att hjälpa samhället och medborgarna, han dröm är att arbeta inom räddningstjänsten eller polisen. o är ute efter späning samt äventyr

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra med en hög nivå RP nivå och kommer alltid tänka på serverns regler och sunt förnuft

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Det handlar om att inte spela för att själv vinna hela tiden. Det viktigaste är inte att vinna, utan istället att utveckla sin karaktär och göra rp senarios bättre.

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? rdm att man inte kan döda eller skjuta någon helt random utan man behöver ett bakom liggande sceanrio, Vdm att inte använda bil som vapen tex köra på någon. meta att inte ta info utifrån Discord in till karaktär

Har du någon erfarenhet inom rollspel? Ja har spela 1 år inom rollspel, som mest polis men har även litat efter räddnings tjänsten

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? älskar att rollspela samt att jag är gymnasiet utbildning inom vården samt räddningtjänsten

Nekad.
Anledning:
Utveckla "Berätta om din karaktär." Skriv mer om din karaktär som uppväxt och mer om din karaktär sedan utveckla "Jag kan bidra med en hög nivå RP nivå och kommer alltid tänka på serverns regler och sunt förnuft"

Du får ansöka igen om 24h. Lycka till nästa gång!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka