Nekad Joakim420 | Medlem ansökning [Sandberg]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Joakim420

Icke Medlem
Meddelanden
6
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/id/NebulaCustom/

Vad är ditt namn i verkligheten? Joakim

Vad är ditt discord namn? Fingal#999

Vad är ditt födelsedatum? 1 Januari 1970

Berätta om din karaktär. Erik Martinsson 29, Uppvuxen i en arbetarklass familj där det bara var mamma kvar i familjen. Pappa dog när jag var 4 år gammal. Sen dess har livet varit kaos, Jag började med kriminella saker och började mitt missbruk och hängde med fel umgänge, det var som en annan familj man kunde vända sig till när livet var tufft. Men jag insåg med tiden att det inte var livet jag ville leva. Jag slutade med allt dåligt skit och började på nytt. Jag skaffade mig ett vettigt jobb och skaffade nya vänner. Det var en helt ny start som jag var tacksam över, det var min andra chans i livet. Sedan dess har jag jobbat som målare och gjort en del snickeri. Jag spelar tennis på fritiden och umgås med min tjej.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? Jag är en seriös rollspelare som kommer att göra bra saker för att hålla ett bra rykte för servern

Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? Det är en server med mycket seriösa spelare och ett bra community och det är det jag söker.

Hur hittade du Unive? Vänner/Youtube

Vad har du för mål med ditt rollspel? att ha så kul så möjligt.

Vad har du som mål att uppnå på Unive? Jag vill tjäna pengar och köpa bilar.

Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? Nej för det finns inga seriösa och det slutar med att jag blir sur och skiter i

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka