Accepterad joakim1231231 | Medlem ansökning

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

joakim1231231

Icke Medlem
Meddelanden
2
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? joakim smielkiewicz

Vad är ditt discord namn? Pomarańczowy

Vad är ditt födelsedatum? 3 Januari 2008

Heter du samma på Discord som på Steam? Ja

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: elias staaf 1997-01-03

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? arbetsvillig snäll och rolig

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: Jag heter elias och jag har haft en bra barndom förutom att mina föräldrar särskilt pappa alltid varit in och ut ur fängelse och behandlings program pga drog och alkohol problem vilket fick mig väldigt intresserad i polis yrket så det är en av mina mål annars har det alltid gått bra i skolan för mig aldrig några problem har en bygg examen ur gymnasiet men det är inte mitt största intresse har även jobbat in och ut ur resturang branschen under mina år mina framtidsplaner är att skaffa ett jobb till att börja med i den nya staden och sedan förhoppningsvis bli polis senare är intresserad av bilar så målet är att ha en fin bil förhoppningsvis tysk det var allt för mig mvh Elias staaf

Vad kan du bidra med till serverns RP? jag kan bidra med en väldigt seriös rp då jag alltid varit intresserad av rp osv men aldrig satt mig in i det föräns nu har läst på om regler och allt annat och vill bidra till bra stämning och seriös o rolig rp

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? kortfattat betyder det att du ska spela scenariona så att alla parter har det kul inte bara du till exempel ibland om du blir rånad eller stannad av polisen kanske spela med det dom säger så att alla kan ha det roligt

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? nej jag har aldrig brutit mot någon regel men har aldrig heller spelat på en annan server men har också läst alla viktigaste reglerna

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej

Kan du ge exempel på några av serverns regler? RD, VDM, kan inte namnet men den regeln att man måste värna för sitt liv, combat logging alltså att du inte får lämna för att undvika scenarion osv

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? jag är en schysst kille som bara vill ha kul på servern och spela aktivt så ofta jag kan och ha en seriös rp

Vidare till muntlig intervju, du har 48h på dig att ta din intervju innan den automatiskt nekas. Lycka till!

Godkänd efter muntlig intervju. Din testperiod på 10 dagar startar nu. Välkommen till Unive!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka