Accepterad Joakim Bär | Medlem ansökning [sicario]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Joakim Bär

Icke Medlem
Meddelanden
32
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561199243940355/

Vad är ditt namn i verkligheten? Filip

Vad är ditt discord namn? Alexander Gustafsson#4400

Vad är ditt födelsedatum? 12 Juli 2007

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Alexander Gustafsson och är 40+ och han vill jobba som polis. Anledningen till att han vill jobba som polis är för att när han var yngre så dog hans kompis av en man som sköt ihjäl honom. Alexander och hans vän som hette Gustav var ute en sen kväll och dom skulle bara gå till COOP för att köpa lite godis. När Alexander och Gustav var utanför COOP så bestämmde dom sig för att Alexander skulle gå in och Gustav skulle vänta utanför. När Alexander skulle väll betala godisetn så hörde man, BOOM BOOM BOOM. Alexander sprang ut för att kolla vad som hade hänt och då ser han Gustav och en man som ligger döda med en massa blod som bara rinner i ner från huvodet. Alexander sätter sig ner på sina knän och börja gråta och efter att polisen har kommit och pratat med honom och sånt och efter några dagar så kommer polisen hem till honom och berättar att dom har tagit fast den som sköt och dom sa att det var en man. Sen den dagen sa Alexander till sig själv att han vill bli polis för att göra Gustav stolt och för att skydda almänheten från alla dessa mördare.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? För att UNIVE e den bästa servern jag har kört på och jag ska även bli medlem för att jag kommer bidra med saker som en bra Rp nivå och bra och roliga scenarios och jag kan alla regler så jag kommer inte bryta mot några regler.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra med bra RP nivå, Roliga och bra scenarios samt långa scenarios och jag kan även bidra med att lyda alla reglerna för jag kan alla regler.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Det menas med att man inte bara ska spela för sig själv i ett scenario utan även för dom andra men e med i scenariot med

Hur hittade du Unive? Genom en kompis som rekommenderade mig.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka