Nekad Joakim Bär | Ban överklagan [LUDDE]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Joakim Bär

Icke Medlem
Meddelanden
32
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199243940355/

Ditt Hex-ID: 11000014c835203

Vad är din discord tagg? Alexander Gustafsson#4400

Vem var det som bannade dig? LUDDE

Hur lång tid var din ban? permanent

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Staff diss samt Hets

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För att jag sa bara till någon * Din jävla * och sen så sa jag också att LUDDE är en Bra Staff för att han inte kan göra sitt jobb men det är min åsikt.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Det som hände var att jag skulle göra en SU anmälan på folk och att jag skulle snacka med dom i ett rum och då säger en snubbe till mig hela tiden * Din inkompetenta jävel * OM OCH OM IGEN och sen s¨säger han vänta bara ska bara hämta mina vänner och då kommer LUDDE in och han drar in dom i ett annat rum och han drog ej in mig och sen så när han kommer tillbaka så säger han snubben * HAHAHAH LUDDE dra in hans medlemskap * då gör LUDDE det men han har ej snackat med mig, INEGT och då så drar LUDDE in den och då säger han också kicka kicka han och då gör han det.. sen senare så skriver han till mig exakt - Jag har valt att sätta dig på en perm indragning vilket innebär att du inte längre kommer få ansöka om Medlemskap och du kommer att vara permanent avstängd från Unive

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag tyckte att LUDDE gjorde jättemycket fel i detta tillfälle men jag ska ej ljuga jag gjorde också fel och det står jag för.

Hur många tidigare avstängningar har du? 4

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag har blivit bannad för att sno en polis bil men jag var polis då så jag fattar ej den bannen. Jag förnedrade kvinnor. jag lallade på piren men det gjorde jag inte för att det var en fest där då. sista var för PW för jag ej sa AJ som fan och /sme och sånt. jag har tagit lärdedom genom att inte göra dessa saker och sånt.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag skulle inte låtit denna grabben dragit med mig i detta att säga dessa ord för jag är en bra kille och jag säger ej dessa saker och jag ångrar det.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Jag ska aldrig säga dessa saker mer och jag ska aldrig dissa en staff som jag tydligen gjorde men det ska ej hända igen.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Jag förstår till 100%

Detta har inget med det du skrev i pm att göra för det är utanför Unive. Jag har fått ett par klipp som visar när du hetsar och kallar folk ett och annat, sen det du säger om att jag kommer in och börjar hålla på typ och att jag säger "kicka han, kicka han" stämmer tyvärr inte. Sen att dom sa "Hahhaha Ludde dra in hans medlemskap" även om dom inte hade sagt så, så hade du fortfarande få indraget medtanke på att hets mot andra medlemmar och även staff diss är något vi inte vill ha på servern och det är precis därför jag tog detta beslut. Jag och Rökarn fick ett support ärende av denna person som blivit utsatt för hets och vi valde då att sätta oss i samtalet och försöka prata med dig. När vi försökte prata med dig så lyssnade du inte och du bara sa emot oss och kallade oss grejer. Anledningen till varför jag meddelade dig om din permanenta indragning var så att du skulle veta om det såklart.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka