Nekad joachim | Ban överklagan

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

stekbritt

Icke Medlem
Meddelanden
4
Reaction score
0
Användarnamn: joachim

Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198286230764/

Vad är din discord tagg? piminator1 #8311

Var är du avstängd? FiveM Servern

Vad är du bannad för? rdm greenzone och comatlogg

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. En kille kalla mig rasistka grejer te.x som (sandapa,arab,ska rösta på sd, du lever på bidrag, lär dig svenska om du kommer hit) sen slår han till mig min kompis räddade mig från att dö han blev nerslagen på ett slag för han va låg och ej hade så mkt hp. Han startade allt vi avslutade pga av ren panik, de va admin brevid men valde inte reagera på det han gjorde.

Har du varit avstängd här förut? Isåfall förklara varför. Yes blev bannad för rdm men ska tydligen gö om denna ansökan.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Absolut men i ren panik kunde vi inte tänka i det scenariot och inte vårat fel han dog på 1 slag. Btw de va en tjej innan jag ragga på ingame och sa (sho mamcita, ska du med på gähda) då blev min vän bannad för sexuella trakserier när de va komplimang jag gav till den personen. men senare 2 timmar efter ser vi tjejer kommer hon till oss och börjar strippa för oss säger att hon vill ses. Och folk betala henne för att hon skulle strippa.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Absolut nu förstår jag men fattade inte innan. Men admin har fått fel information om scenariot. En knällig grabb som dör när han startat allt och vi avslutar ska han sitta gråta för de då? och combatlogg skulle jag inte säga kl va 05:30 när scenatior uppspelade sig. vi gick och la oss 06:00 tiden så klassar inte de som combatlogg.

Har du läst våra regler? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka