Nekad Jnys | Medlem ansökning [Jesse2K]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

morsandin49

Icke Medlem
Meddelanden
4
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198156382686/

Vad är ditt namn i verkligheten? Joel

Vad är ditt discord namn? Jnys#6732

Vad är ditt födelsedatum? 6 November 2006

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter ziad kozadi och är ungefär 20 år gammal. Han har en utländsk bakgrund men är född i Sverige då hans föräldrar flydde från ett krig. Ziad växte upp i rinkeby tillsammans med sin broder Carlos Kozadi de var fattiga då det området de bodde i var ett utsatt område för gängkriminallitet. Trots det så vände Ziad sig aldrig till det kriminella utan var mer intresserad i skolan och var intresserad av att göra det rätta. Det gick inte bra då området de bodde i var väldigt utsatt så han och carlos började med knivar,vapen och droger men det blir bara värre och värre. När Ziad var 15 så blev har åtalad för ett mord som vårbynätverket hade tvingat han att genomföra. Efter detta fick Ziad samhällstjänst och hatade det kriminella livet. Som en distrahering för allt våld så skaffade Ziad en sunkig epa som rasade direkt. Pågrund av det så blev Ziad väldigt fordonssintresserad och började lära sig att skruva i motorer och fixa. Han började sommar jobba jobba på en verkstad som hans morfar "Hassan" hade efter han hade lämnat den kriminella bakgrunden. Men man kan aldrig fly från det man har gjort så allt dåligt han har gjort i rinkeby från åldern 15-20 kommer ikapp han och det är därför han flyr till denna stad.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? En aktiv och intressant karaktär som vill göra ärligt jobb för att kunna försörja sig själv.

Vad kan du bidra med till serverns RP? En aktiv karaktär som kan bidra med intressanta scenarion.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att man kan ta sina förluster och att man kan tåla att det inte går som man tänkt sig men ändå följa med scenariot.

Hur hittade du Unive? Jag satt och kollade på youtube för att se om jag kunde hitta någon bra fivemserver att spela på och unive verkade ha den bästa.

Vidare till muntligt, du har 48h på dig att ta din intervju, lycka till.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka