Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199436311869
Ditt Hex-ID: 110000157faad3d
Vad är din discord tagg? Jnai#6741
Vem var det som bannade dig? Limpis#3676
Hur lång tid var din ban? Permanent
Var är du bannad? FiveM Servern, Discord servern
Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Connection rejected by Philip320's server:
Du är permanent avstängd från Unive ◤ㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤ◥ BanID: jwpbcn Anledning: dc bannad Placerad av: Limpis ◣ㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤ◢
En permanent avstängning går inte ut. Var god och respektera detta.
Felaktig ban? Du kan överklaga den på unive.se/bannad This is not a message from Cfx.re/FiveM.
Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag har faktiskt ingen aning då jag precis skaffade en dator och försökte gå in på eran server
Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Ingenting jag skaffade precis en dator och fivem
Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Ja det måste ju varit det eftersom att jag aldrig har spelat fivem förut
Hur många tidigare avstängningar har du? Inga alls
Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Nej då jag inte har haft en dator förens nu
Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Ingenting då jag inte har gjort något
Har du lärt dig någonting efter din ban? Nej då jag inte har gjort något.
Har du läst våra regler? Ja
Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Okej!
Ditt Hex-ID: 110000157faad3d
Vad är din discord tagg? Jnai#6741
Vem var det som bannade dig? Limpis#3676
Hur lång tid var din ban? Permanent
Var är du bannad? FiveM Servern, Discord servern
Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Connection rejected by Philip320's server:
Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag har faktiskt ingen aning då jag precis skaffade en dator och försökte gå in på eran server
Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Ingenting jag skaffade precis en dator och fivem
Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Ja det måste ju varit det eftersom att jag aldrig har spelat fivem förut
Hur många tidigare avstängningar har du? Inga alls
Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Nej då jag inte har haft en dator förens nu
Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Ingenting då jag inte har gjort något
Har du lärt dig någonting efter din ban? Nej då jag inte har gjort något.
Har du läst våra regler? Ja
Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Okej!