Accepterad JMoGamer1212 | Medlem ansökning [Volle]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

JMoGamer1212

Icke Medlem
Meddelanden
44
Reaction score
2
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/id/Bigdarimannen/

Vad är ditt namn i verkligheten? John Mogerud

Vad är ditt discord namn? JMoGamer1212#2282

Vad är ditt födelsedatum? 6 Juni 2009

Berätta om din karaktär. John Svensson är en helt vanlig kille från Stockholm men efter ett tag så blev han väldigt trött på Stockholm så han gick till internet och sökte "Roliga saker i städer" och så såg han Unive och han såg att det fanns massa roliga saker så han tog ett flyg dit för att han inte orkade köra så långt. Han gick till sitt sovrum och packade alla sina väskor kläder, elektronik och alla andra saker som han har. När John Svensson var barn så växte han upp med Philip Bolsson som var hans ända vän som hade flyttat till Unive
en vecka innan honom. När John kom till Unive så Mötte han upp med Philip och de hyrde ett par cyklar och började sina liv i Unive. John var född 1997 06 06 så han är 25 år gammal. och han är en väldigt glad person som är attraherad till motsats kön och är väldigt generös av sig och gillar sina vänner även vad dem tycker. John är intresserad i bilar och sina vänner och gillar att åka och titta på olika bilar som han kan drömma om.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? Jag tycker att just jag ska bli medlem på Unive för att jag skulle kunna förbättra rp genom att skaffa vissa jobb som man behöver medlem för. Jag tycker också att jag ska bli medlem för att jag skulle kunna börja använda /twt och /blocket för att underlätta rp.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kommer att bidra med att ge bra rp genom att inte frp:a och säga till om någon rdm:ar vdm:ar eller frp:ar och vara strikt i min rp och säga till mina vänner och mig själv om jag gör fel.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att man spelar för att båda parterna i ett scenario kan vinna. Det gör så att scenariot blir kul för båda parterna och inte bara för en part

Hur hittade du Unive? Genom youtube och att ni var på toplistan mellan svenska servrar

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka