Nekad JMoGamer1212 | Medlem ansökning [Berdan]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

JMoGamer1212

Icke Medlem
Meddelanden
44
Reaction score
2
Vad är ditt namn i verkligheten? John

Vad är ditt discord namn? jmogamer1212

Vad är ditt födelsedatum? 6 Juni 2024

Berätta om din karaktär. John svensson är en helt vanlig 26 årig man från stockholm han växte upp på östermalm och en dag så kände han att han ville flytta och så googlade han "Roliga städer" och så hittade han unive, det var så fint, personerna var trevliga enligt google och han bokade en flygbiljet direkt sedan började han packa direkt. Han åkte till staden och träffade 4 personer de personerna var Lars björk, Henrik åkern och Jakob blom. Han fick snabbt intresse för alla bilar ock att arbeta på fastighets byron. Sedan började han leva sitt liv i unive.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag skulle kunna bidra mer till serverns rp genom att om jag blir medlem skulle jag kunna göra fler jobb aktiva som t ex mekonomen då man måste vara medlem för att ha ett arbete. Jag kan också ha bättre rp då jag kommer ha tillgång till /twt och /blocket. Jag skulle också kunna bidra genom att skriva reports om personer bryter mot reglerna.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att man spelar för att båda parterna i ett scenario kan vinna. Det gör så att scenariot blir kul för båda parterna och inte bara för en part.

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? Ja jag har läst reglerna och här är ett exempel Powergaming, powergaming kan betyda två saker det kan betyda att man har omänskliga krafter men också betyda att man bara spelar för pengar och makt. Ett till exempel är Metagaming detta kan vara om någon skriver till dig på discord kom och hjälp mig och skickar en bild vart dom är och man åker dit är det metagaming för att man använder information som karaktären inte vet.

Har du någon erfarenhet inom rollspel? Ja jag har rpat på unive i ca 1,5 år.

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Att jag är en bra rpare som kan ha seriös och rolig rp.

Nekad, för många bans

Låser och arkiverar

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka