Nekad JMoGamer1212 | Medlem ansökning [3llee_]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

JMoGamer1212

Icke Medlem
Meddelanden
44
Reaction score
2
Vad är ditt namn i verkligheten? John

Vad är ditt discord namn? jmogamer1212

Vad är ditt födelsedatum? 6 Juni 2010

Berätta om din karaktär. John Svensson, en helt vanlig 26-årig man från Stockholm, bär på en avslappnad och självsäker aura. Hans ljusa ögon och lätta leende ger intrycket av en person som tar livet med en nypa humor. Med ett par solglasögon på huvudet och en nästan alltid välskött skäggstubb, utstrålar John en avslappnad stil med en twist av trendighet.

Uppväxten på Östermalm har präglat Johns eleganta klädstil. Han föredrar klassiska kläder med moderna detaljer och bär ofta skräddarsydda jackor och välsittande byxor. Hans garderob speglar en blandning av stadig stadsklädsel och avslappnad sofistikation.

Johns intresse för förändring och äventyr ledde honom till Unive. Genom en spontan sökning på "Roliga städer" på Google fann han sig lockad av stadens charm och dess vänliga invånare, enligt sökresultaten. Denna impulsiva beslutsgång visar på Johns nyfikenhet och öppenhet för det okända.

När han väl anlände till Unive och mötte de lokala invånarna, Lars Björk, Henrik Åkern och Jakob Blom, föddes en ny passion. John upptäckte snabbt deras gemensamma intresse för bilar och deras arbete på fastighetsbyrån. Att diskutera olika bilmodeller och arbeta med fastigheter blev snabbt en central del av Johns livsstil i Unive.

Med en avslappnad attityd och en öppenhet för nya möjligheter har John Svensson smidigt anpassat sig till sitt nya liv i Unive. Hans dagar präglas nu av gemenskap, spännande vänner och en meningsfull karriär inom fastighetsbranschen, allt omringat av stadens charmiga atmosfär.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag skulle kunna bidra mer till serverns rp genom att om jag blir medlem skulle jag kunna göra fler jobb aktiva som t ex mekonomen då man måste vara medlem för att ha ett arbete. Jag kan också ha bättre rp då jag kommer ha tillgång till /twt och /blocket. Jag skulle också kunna bidra genom att skriva reports om personer bryter mot reglerna.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att man spelar för att båda parterna i ett scenario kan vinna. Det gör så att scenariot blir kul för båda parterna och inte bara för en part.

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? Ja jag har läst reglerna och här är ett exempel Powergaming, powergaming kan betyda två saker det kan betyda att man har omänskliga krafter men också betyda att man bara spelar för pengar och makt. Ett till exempel är Metagaming detta kan vara om någon skriver till dig på discord kom och hjälp mig och skickar en bild vart dom är och man åker dit är det metagaming för att man använder information som karaktären inte vet.

Har du någon erfarenhet inom rollspel? Ja jag har rpat på unive i ca 1,5 år.

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Att jag är en bra rpare som kan ha seriös och rolig rp.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka