Accepterad Jkpgstjockis | Ban överklagan [San]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Zaia554L

Icke Medlem
Meddelanden
85
Reaction score
11
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199225024193/

Ditt Hex-ID: 11000014b62aec1

Vad är din discord tagg? Albazi_1

Vem var det som bannade dig? oklart då det var en dc ban.

Hur lång tid var din ban? Pernament

Var är du bannad? Discord servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? inget då det är en dc ban

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? ag vet att staffs valde att dc banna mig för detta. philip hade skrivit ut att om man reagerade med en lallig emoji en staffs medelande så skulle man ryka från dcen. karimo skickade ut en grej angående korruption i unives dc och jobb dcen. jag reagerade i båda dcen med en dö skalle då jag tänkte att alla visste att man inte fick vara korrupt, sen insåg jag vad philip hade skrivit ut så jag tog bort min reaktion i unives dc men jag glömde att ta bort i jobb dcen så jag åkte på en dc ban. så fel av mig och skämmigt. Jag tycker att det är en rätt ban också

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag vaknade på morgonen. Och rpade som vanligt. Efter en stund skriver karimooo ut en sak i jobb dcn för några viktiga saker, efter det skulle jag reagera på en emoji och sedan reagerade någon på en lallig emoji så att jag råkade trycka på den och sedan så fick jag indragna roller. Som sagt så råkade jag trycka på den lalliga emojin eftersom jag har också, eller hade en rostig samsung på den tiden. Sedan så hoppade jag support och berättade allt det hade hänt mig och frågade varför jag fick indragna roller. Efter att vi hade pratat och jag fick förklara mig själv så kom det andra staffs och häjlpte karimoo och göra sitt beslut.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Det var alltså inte en felaktig ban förstår verkligen karimoo att han bannade mig för mitt fel, Jag förstår att han ej trodde på mig att jag råakde trycka för att andra personer som sa att de råkade trycka på den laliga emojin då han inte kunde tro på mig heller. Men jag kan verkligen göra allt för att komma tillbaka på servern.

Hur många tidigare avstängningar har du? 10+

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. ja, jag lottade handsfack då jag inte visste att det var regelbrott, men jag har lärt mig något av det och det kommer ej hända igen, allt jag ber är en andra chans snällaaaaa!!!!!!!!!!!!!!!!!

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? att inte trycka på den lalliga emojin och vara mer försiktig om vad jag trycker på.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja jag har lärt mig att vara försitkig var jag trycker.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Absolut!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka