Nekad JKL | Ban Överklagan [Doughen]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

JKL

Icke Medlem
Meddelanden
7
Reaction score
1
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198874965366/

Ditt Hex-ID: 110000136853576

Vad är din discord tagg? JKL#5610

Vem var det som bannade dig? Forzaskane

Bild på banmeddelande: Skärmklipp.PNG

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För att jag flydde från en kille som försökte råna mig.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. En svart Audi stoppa mig för att prata för att hans kompis skulle kunna komma dit och rikta sitt vapen mot mig, men då valde jag att backa för att jag vet att jag har skottsäkra rutor och därför va jag inte i något hot av dom och deras vapen. Och med det försökte jag fly från dom.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag gjorde väl inte fel för att jag använde mig av min bils skottsäkra rutor för att klara mig från att bli rånad och skjuten. Men om det är jag som har gjort fel i det scenariot ber jag om ursäkt. Och ska inte göra om det misstaget igen.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag har blivit 1 timmes bannad tidigare och en gång en långa ban för att jag inte visste om hur man gjorde /me när man lagade bilar men jag har tagit med mig allt jag har lärt mig från tidigare fel och gjort mer rätt nu än förr.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag kunde nog ha utfört rånar scenariot där jag skulle ha gått ut ur bilen och låtit dom sedan utföra det dom ville och sedans kanske låtit mig leva?

Har du lärt dig någonting efter din ban? Att jag inte ska använda mig av min bil som har skottsäkra rutor för att fly från grabbar som rånar en med vapen riktade mot mig? Men varför skulle jag inte få använda mig av min bils egenskaper för min fördel?

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Japp det fattar jag, kommer inte va tjatig och jobbig mot staff osv för att påskynda läsningen på min banöverklagan.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka