Nekad jkakan | Ban överklagan [Nizze]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

jkakan

Icke Medlem
Meddelanden
7
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198167287584/

Ditt Hex-ID: 11000010c56e720

Vad är din discord tagg? jkakan#5587

Vem var det som bannade dig? Kasper

Hur lång tid var din ban? 10 dagar

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Lallare

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Eftersom jag hade varken ingen medlemskap eller krim roll och därför blev jag bannad och detta är en helt korrekt ban.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag simmade till yachten med en kompis och vi hade planerat detta länge tillsmans i servern. Men helt plötsligt när vi började så blev jag bannad för lallare eftersom jag hade ingen roll vilket är sant och helt korrekt att att banna mig.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Det hag gjorde som var fel och blev ett rätt beslut att banna mig var att jag hade ingen roll alltså krim roll och jag hade också inget medlemskap vilket man MÅSTE ha för att råna yachten eller utföra andra kriminella saker. Detta är ett helt korrekt beslut och jag har lärt mig av detta att jag inte ska göra det igen och det kan jag lova er att om jag gör det igen kommer jag ha alla roller som behövs.

Hur många tidigare avstängningar har du? Inga alls

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Har inte blivit banna tidigare vad jag kommer ihåg.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag hade kunnat tänka efter lite och tänka är det verkligen bra att göra detta och jag borde även tänkt på att jag kunde bli bannad vilket jag inte tänkte på. Så om jag hade tänkt lite och använt hjärnan så skulle jag stannat vid land och fiskat eller vart med alla andra vid den stora parkeringen.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja jag har lärt mig mycket av detta. Det viktigaste jag har lärt mig är nog att jag borde tänka efter mycket mer om vad jag gör och ta de rätta besluten. Så jag skulle säga att jag har blivit allt mer klokare av misstaget och jag kan även lova att detta fel kommer aldrig ske igen eftersom jag kommer tänka efter vad jag gör och se till att jag har de roller man behöver för att göra just den saken.

Har du läst våra regler? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka