Inaktuell JJafaar144x | Ban Överklagan [Toris]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

emil_2009

Icke Medlem
Meddelanden
93
Reaction score
1
Länk till din steam profil: https://store.steampowered.com/

Ditt Hex-ID: 110000118f9f4b6

Vad är din discord tagg? JJafaar144x

Vem var det som bannade dig? Limpis

Bild på banmeddelande: Skärmbild 2024-08-09 202328.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? för att jag hade mask i sjukhuset och för ljusröst på sjukhuset även jag hade voicechanger

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. jag fick vård på sjukhuset sen skulle jag prata med viss killar som jag inte känner efter 1 ord blev jag bannad

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. det var inte en felaktig ban för det var ja som gjorde fel och hade mask på sjukhuset och för ljusröst även jag hade voicechanger

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. jag hade bivit bannad tidigare det var för att jag körde snabbt i en motorväg och polis stannade mig sen körde jag snabbt efter det blev jag bannad

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? jag hade kunnat fixa bättre voicechanger och ta bort min mask i sjukhuset så jag inte ser kriminell ut på sjukhuset

Har du lärt dig någonting efter din ban? nej har inte lärt mig något för jag visste att man inte får ha mask på sjukan men jag hade endå för jag kunde inte märka att jag hade mask i sjukhuset och de med voicechanger jag fick höra av många staffs det e tillåtet men förlåt det som jag gjorde kommer inte hända mer

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja

Sätter denna som inaktuell, låser och arkiverar tråden då du redan blivit unbannad.

Tillbaka