Accepterad JJ424 | Ban Överklagan [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

JJ424

Icke Medlem
Meddelanden
19
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199101571643/

Ditt Hex-ID: 11000014406f23b

Vad är din discord tagg? JJ424🃏

Vem var det som bannade dig? Wux

Var är du bannad? FiveM Servern

Bild på banmeddelande: Skärmbild 2023-06-20 214253.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Tror att han banna mig eftersom han trodde att jag f8 quita men grejen var att jag verkligen inte gjorde det och jag respawna istället men varför jag spwana död när jag kom in igen kanske var för att jag f8a när jag respawna och då tror jag det räknas som död och det visste jag inte att det händer och då skrev jag /report och frågade om ress för att jag tänkte att jag har ända respawnat då borde jag väl få ress och det fick jag men wux trodde väl att jag f8a från scenariot och gick in igen för att få ress men jag vet bättre och det är därför jag inte gjorde det så kortfattat jag respawna hamnade vid sjukan f8ade direkt när jag hamnade i sjukan och efter det f8ade för behövde göra en grek o därefter så kommer jag igen och frågar om ress för att jag låg död men jag respawna egentligen.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad.
Själv befann jag mig i ett scenario, där jag väntade på att kunna respawnas efter att ha dött. När tiden äntligen kom och jag fick möjligheten att trycka på "E" för att respawnas, gjorde jag det. Jag antog att scenariot var över och tänkte att det var säkert att respawnas vid den tidpunkten. Efter att ha respawnats hamnade jag i sjukan .
Dock hade jag en viktig sak att göra i verkliga livet, så jag beslutade snabbt att trycka på F8 och avsluta spelet. Jag behövde helt enkelt ta en paus för att ta hand om något akut. När jag senare kom tillbaka för att komma in igen , så såg jag att min karaktär var redan död. Trots det tänkte jag att eftersom jag redan hade respawnats en gång tidigare, skulle det vara okej att fråga om att bli ressad igen tänkte jag då tänkte jag aja jag borde fråga om ress och det fick jag med och ungefär 3 minuter efter så blev jag bannad

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Det kan vara både och beror på hur man ser på saken

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. har nt blivit bannad tidigare

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Ja kanske att inte lämna direkt efter att jag har respawnat

Har du lärt dig någonting efter din ban? ja

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja

Senast ändrad:
OBS)

Ni kan kolla logs att jag inte kom in direkt att jag behövde verkligen göra en grej efter jag respawna.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka