- Meddelanden
- 49
- Reaction score
- 1
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561199101571643/
Vad är ditt namn i verkligheten? johan
Vad är ditt discord namn? JJ Abdison#5875
Vad är ditt födelsedatum? 3 November 2007
Berätta om din karaktär. Min karaktär Heter JJ abdison han flydde från irak och kom till denna staden när han kom till denna staden vart det helt nytt för han som ett helt nytt liv för irak så var det hela tiden krig han är född 1990 så samt 31 års åldern. JJ har tusen känslor i hjärnan men för det mesta så är han alltid omtänksam och är alltid snäll. JJ gillar att jobba hårt för när han jobbar och sen får sin lön så kan han köpa nya bilar för han älskar nya bilar.
Varför ska just du bli Medlem på Unive? För att jag är en aktiv person som har erfanhet av rp och jag har spelat jättelänge på denna servern men den gick bort men jag kommer bidra till seriös rp och bra scenarion och om någon behöver hjälp som inte är medlem och frågar mig tillexempel vad är meta gaming då kommer jag alltid vara där och stå upp för personen.
Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? Jag gillar roleplay servers så jag fråga runt folk och dom rekommendera den servern starkt så jag testa den och jag gillade den.
Hur hittade du Unive? Folk rekommendera den starkt så jag testa den och jag gillade den.
Vad har du för mål med ditt rollspel? mina mål med mitt rollspel är att kunna göra ännu mer utvecklade och komplicerade rollspels scenarion och att kunna utnyttja möjligheterna för att kunna få jobb så att man kan till exempel rollspela som mekonomen eller som en polis. Jag kommer att alltid framföra seriösa, verkliga rollspels scenarion.
Vad har du som mål att uppnå på Unive? Mitt mål är att få ett riktigt bra jobb och ändå kunna ha roligt från jobbet för jag vill inte jobba i ett ställe som jag inte tycker är roligt och jag bryr mig inte om pengar bara jag har ett roligt jobb som jag gillar och jag vill kunna göra att folk ska också kunna jobba roligt istället för bara pengar.
Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? Nej bara i unive tycker det är roligt här.
Vad är ditt namn i verkligheten? johan
Vad är ditt discord namn? JJ Abdison#5875
Vad är ditt födelsedatum? 3 November 2007
Berätta om din karaktär. Min karaktär Heter JJ abdison han flydde från irak och kom till denna staden när han kom till denna staden vart det helt nytt för han som ett helt nytt liv för irak så var det hela tiden krig han är född 1990 så samt 31 års åldern. JJ har tusen känslor i hjärnan men för det mesta så är han alltid omtänksam och är alltid snäll. JJ gillar att jobba hårt för när han jobbar och sen får sin lön så kan han köpa nya bilar för han älskar nya bilar.
Varför ska just du bli Medlem på Unive? För att jag är en aktiv person som har erfanhet av rp och jag har spelat jättelänge på denna servern men den gick bort men jag kommer bidra till seriös rp och bra scenarion och om någon behöver hjälp som inte är medlem och frågar mig tillexempel vad är meta gaming då kommer jag alltid vara där och stå upp för personen.
Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? Jag gillar roleplay servers så jag fråga runt folk och dom rekommendera den servern starkt så jag testa den och jag gillade den.
Hur hittade du Unive? Folk rekommendera den starkt så jag testa den och jag gillade den.
Vad har du för mål med ditt rollspel? mina mål med mitt rollspel är att kunna göra ännu mer utvecklade och komplicerade rollspels scenarion och att kunna utnyttja möjligheterna för att kunna få jobb så att man kan till exempel rollspela som mekonomen eller som en polis. Jag kommer att alltid framföra seriösa, verkliga rollspels scenarion.
Vad har du som mål att uppnå på Unive? Mitt mål är att få ett riktigt bra jobb och ändå kunna ha roligt från jobbet för jag vill inte jobba i ett ställe som jag inte tycker är roligt och jag bryr mig inte om pengar bara jag har ett roligt jobb som jag gillar och jag vill kunna göra att folk ska också kunna jobba roligt istället för bara pengar.
Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? Nej bara i unive tycker det är roligt här.