Nekad JJ Abdison | Medlem ansökning (Appzy5)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

JJ Abdison

Icke Medlem
Meddelanden
49
Reaction score
1
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561199101571643/

Vad är ditt namn i verkligheten? johan

Vad är ditt discord namn? JJ Abdison#5875

Vad är ditt födelsedatum? 3 November 2007

Berätta om din karaktär. JJ abdison är en unik man. Han har kommit från irak och till denna staden han har gått igenom mycket i livet för i irak det har vart mycket krig han är född 1990 talet så han är 31 år gammal. JJ abdison är en människa som har 1000 känslor i sig men för det mesta är han en som bryr sig om folk och omtänksamm han gillar att jobba hårt för efter han har jobbat så får han sin lön och då kan han köpa bilar för han älskar bilar det är nummer 1 i hans lista nya bilar hela tiden.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? För jag är en som inte lallar jag spelar seriöst och vill att det ska vara bra rp runt allt och alla.

Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? Jag gillar roleplay servers så jag fråga runt folk och dom rekommendera den servern starkt så jag testa den och jag gillade den.

Hur hittade du Unive? Folk rekommendera den

Vad har du för mål med ditt rollspel? Mitt mål är att kunna göra utvecklade grejer som allt möjligt och kunna göra grejer som att jobba i olika jobb men det jag vill jobba mest i är nog saras bilfirma.

Vad har du som mål att uppnå på Unive? Mitt mål är nog att kunna göra saras bilfirma bra eller att kunna leda till ett bra bilfirma vill inte bli chef men biträdande det är mitt mål för jag vill kunna göra så folk kommer och vill jobba hos oss och ska känna sig trygga.

Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? Nej bara i unive tycker det är roligt här.
 
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka
Top