Nekad JJ Abdison | Ban överklagan [Quirkz303]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

JJ Abdison

Icke Medlem
Meddelanden
49
Reaction score
1
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199101571643/

Ditt Hex-ID: 11000014406f23b

Vad är din discord tagg? JJ Abdison#5875

Vem var det som bannade dig? Shlajfer

Hur lång tid var din ban? 9 dagar och 23 timmar.

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? krim utan krimroll

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För att dom såg ett klipp vad vi gjorde inte vad dom gjorde.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Det var såhär att jag var med några vänner i sandy gargaet sen kom 3 pers och kaxa sig så vi gjorde det med sen börja en av dom slå oss och vi gjorde med som självförsvar och min vän hade basebollträ och han slog dom bara en gång och så dog dom och vi gick därifrån sen så klippte dom ba vad vi gjorde tror jag och visa staffs men dom visa inte vad dom gjorde så dom börja slå oss och vi gjorde bara självförsvar. men dom tog fram pistol en av dom det var därför min vän tog fram basebollträ fick jag veta.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. ja asså jag vet inte riktigt om det var vi eller dom för dom börja slåss vi gjorde bara självförsvar.

Hur många tidigare avstängningar har du? 2

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Mina bann var när jag var ny och inte visste något som rp eller något det var därför men nu vet jag att man inte kan snacka occ osv.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Ja kanske att inte bråka med dom men det var dom som kom och börja bli kaxiga och bråka.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja att om dom kom och börja bli kaxiga skulle jag säga till eller bara gå därifrån.

Har du läst våra regler? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka