Nekad JJ Abdison | Ban överklagan [GRAKKE]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

JJ Abdison

Icke Medlem
Meddelanden
49
Reaction score
1
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199101571643/

Ditt Hex-ID: 11000014406f23b

Vad är din discord tagg? JJ Abdison#5875

Vem var det som bannade dig? Shlajfer

Hur lång tid var din ban? 9 dagar och 23 timmar.

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Philip320's server: Du har blivit avstängd för: Krim utan krimroll. ~Shlajfer. Återstår: 9 dagar 21 timmar 56 minuter Vill du överklaga din avstängning? Gör det på unive.se

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag tror jag blev bannad eftersom vi slog några killar eller för vi tog deras grejer.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. vi satt i en bil vie 3 stycken. i sandy för en vän skulle ta ut sin bil från garaget men innan han skulle ut så kom ett gäng 3 pers och börja tjafsa med oss så vi bara tjafsa tillbaks och väntade på vår vän tills han skulle ta ut sin bil.en den sekunden en han skulle ta ut sin bil så hoppa gänget på han och börja slå dom en av dom tog ut en clot. Så vi gick ut för att hjälpa han men när vi gick ut så slog dom också oss så vi skrek aj o sånt men sen när vi gick upp vi gjorde självförsvar och slog tillbaks och efter dom dog sökte vi igenom dom och vi tog deras telefoner. efter vi sökte igenom dom så hoppa vi in i vår bil och gick därifrån efter en stund vi kom tillbaks så var ambulansen där för att hjälpa dom och ambulansen såg oss. Han fråga oss vet ni något om detta osv och vår vän sa nej vi vet inget men sen när ambulansen hjälpte dom så sa killarna att det var vi sen tänkte vi men det är så dåligt rp dom dog hur skulle dom minnas för man får inte och sen efter dom hade sagt det så blev vi bannade.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag tycker det var en felaktig ban för det var dom som kom och börja tjafsa och börja slåss men jag gjorde också fel att bara slå tillbaks jag borde sagt vi kan lösa det och så men istället så slog jag och det var fel.

Hur många tidigare avstängningar har du? 3

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag har blivit bannad för att ha pratat occ men det var förr när jag var ny i stan och så visste inte vad det betyde och så men efter det läste jag reglarna och då fatta jag han man måste ha rp att låsas att det är riktiga livet.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? ja jag kunde säga till dom att vi kan lösa det istället för att slå tillbaka eller tjafsa tillbaka också om det inte var vi som börja eller vi kunde bara gå därifrån.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja att inte tjafsa mot kriminella att bara iskita idet och inte heller att slå dom.

Har du läst våra regler? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka