Nekad JJ Abdison | Ansökan till Servervakt [Swiipe]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

JJ Abdison

Icke Medlem
Meddelanden
49
Reaction score
1
Vad är ditt namn i verkligheten? johan

Ange ditt födelsedatum 3 November 2007

Vad heter du på discord? JJ Abdison#5875

Mellan vilka tider kan du oftast spela? Nu när det är sommar kan jag oftas spela hela dagarna och när det är skoldagar kan jag spela från 16.30 till 22.00

Hur länge har du spelat på Unive? cirika 500 timmmar

Vad skulle du göra om du blir servervakter? Jag blir inte bara servervakt bara för att kicka folk och sånt utan jag gör det för att hjälpa er staff team. Jag vill kommer fortsätta Rp:a som jag alltid gjort men om jag blir servervakt så kommer jag bli oerhört glad för jag kan göra något åt dom personerna som gör fel. Tex De som spelar på denna server för att förstöra eller bara lalla runt och försöka förstöra för dom som har ett bra scenario eller dom som jag väldigt roligt. De personerna tycker jag inte ska få spela på denna server, det är därför jag vill/ kommer göra om jag blir servervakt.

Vad är det som får dig att vilja bli servervakt på just Unive? Jag skulle vilja få bort alla lallare som inte hör hemma på servern samt dva alla bilar som finns på servern och har själv märkt att det är bilar över allt som tar onödig prestanda jag hatar att krocka in i bilar på t.ex motorvägen som e dumpade, istället om jag skulle vart servervakt skulle jag kunna dva bort dessa bilar så inga fler slippa stöta på det samt de finns massvis med lallare som slåss eller förstör rpn för alla andra vilket jag vill ändra på. Jag vill även förbättra rp nivån på servern

Hur tror du att du skulle kunna bidra till att göra Unive till en bättre plats? Jag skulle göra allt för att kunna göra denna server bättre. Jag skulle bidra med att göra /svban och /kick. Bara hjälpa er på staff teamet. Allt som ni inte ska behöva göra. Som är /dv och sånt.

Varför ska just du bli servervakt? Jag är en väldigt bra och aktiv spelare som gillar att ha bra och roliga scenarion. Ibland kom dom gå lite fel pga av buggar osv och då vill man kunna hjälpa till och revivea tex. Jag vill också hjälpa andra så deras tid på Unive blir roligare och bättre genom många olika sätt!

Varför vill du bli servervakt? Jag vill hjälpa både Staff/support att göra saker som dem som spelar egentligen kan göra som tex dva bilar som står mitt i vägen eller folk som lallar kan tycka att man kan säga till dom först på något snyggt sätt men annars ifall de inte går in i deras hjärna så kan man antingen kicka dem så dom kanske fattar avad dom gjorde fel eller SV banna dem beroende på vad som händer då alltså. Har varit i så många situationer som folk springer runt och antingen är jävligt ful i munnen eller trakasserar folk på ett väldigt fult eller bara lallar och slår allt och alla samt kör över folk och har sett att dom bara kommer därifrån utan åtgärd och då skulle ja vilja finnas tillgänglig att göra något.

Hur goda kunskaper har du gällande staff relaterade-kommandon? Jag skulle inte påstå att jag kan allt, men jag är här för att lära mig men det mest vanliga är ju /sqlban [id] [dag] [anledning] /revive /togglename/toggleid /bring [id] /tpm /noclip/goto [id] /kick [id] /freeze /sqlbanoffline (Hex) /dv /spectate (Id) /clearchatforall.

Är du whitelistad på serven? ja självklart

Har du varit bannad på serven förut? Om så är fallet, berätta om dina bans Jag har blivit bannad förut när jag inte kunde så mycket när jag var lite ny att tjafsa mot kriminella osv men när jag började läsa reglena så förstår jag att man inte ska göra så.

Spelar du på någon annan server för tillfället? nej

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka