Accepterad Jimpa | Whitelist ansökning {Alex / Goggle / BigA}

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Jimpa

Icke Medlem
Meddelanden
7
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/id/ktmxd7/

Vad är ditt namn i verkligheten? Jimmie Åsenius

Vad är ditt discord namn? Jimpa#9920

Vad är ditt födelsedatum? 30 Januari 2003

Berätta om din karaktär. Han är bestämd men rättvis och vet vart han vill inom staden. Och kan ibland bli lite väl impulsiv ganska lätt att bli arg väldigt erfaren av vanliga jobb från andra städer men även erfaren av gäng han vill att man ska känna igen han om man ser han på stan och veta vem han e och han sticker även ut ganska grovt.

Varför ska just du bli whitelistad? För att jag är erfaren inom rp världen och har rpat på Underground RP,Oxbacken och andra seriösa rp servrar och jag vill kunna skapa roliga scenarion men samtidigt vill jag att ni staffs ska ha en tillit till mig att jag ska bidra med seriös rp och skapa roliga scenarion.

Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? Somsagt så vill jag att ni staffs ska lita på att jag bidrar med roliga scenarion och bra rp men även ha tillgång till whitelistade jobb som gäng och meko bilfirma dsv.

Hur många timmar har du på FiveM? 425

Hur hittade du Multistaden? Har hört om den sedan så är den på frontpagen när man kommer in på fivem så såg den dirrekt.

Har du tidigare blivit bannad här eller på någon annan server? Nej inte på denhär, Bara på andra servrar pga av att staffsen inte gillar mig av personannledningar.

Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? Nej det var därför jag ansökte hit för jag vill spela på en seriös rp server som är stor. MVH. Jimpa

Vidare till muntlig intervju i discorden, sätt dig i väntar på intervju så kommer vi ta den så fort som möjligt. Lycka till

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka