Nekad Jimmyykb | Chef-jobb ansökan (sc styling) (Borzy)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Inspektoren2

Icke Medlem
Meddelanden
55
Reaction score
0
Vilket chef-jobb vill du ansöka till? 🔧SC Styling

Vad heter du IRL? Jimmy

Vad heter du på discord? Wa$e#4857

Hur gammal är du? 14

Hur länge har du spelat på Unive? har spelat från 2021 men lämnade för att jag slutade med FiveM.

Hur rollspelar du på servern? Kriminell

Hur kommer du att utveckla jobbet? Jag kommer kunna utveckla jobbet på ett bra sätt kommer kunna ta massa med intervjuer samt kommer vi kunna pimpa bilar och kunna vara mogna samt omtänksama mot alla kollegor samt kunder kommer göra så vi får bra priser samt kommer jag kunna hjälpa till med allting vill att alla ska kunna ha ett jobb men att bara ska kunna vara mogna samt lite erfarenhet kommer anställa folk som har väldigt bra erfarenhet man ska kunna vara trevlig samt kunna ta kritik. Kommer kunna hålla koll på alla så det inte pimpar bilar gratis man ska kunna ta priset som alla andra tar. Kommer göra så att vi får bra aktivt så vi kan tjäna in pengar samt kunna köpa in delar. kommer göra så att vi får samarbete med securitas så vi kan ha vakter och så det inte blir fullt där inne och så får vi en bättre Värxtad så att alla kan känna sig trygga här på 🔧SC Styling. alla ska kunna känna sig välkomna att kunna pimpa bilar och kunna känna sig välkomna hela tiden här på 🔧SC Styling. Kommer kunna skaffa en biträdande så man kan få lite hjälp med delar samt kunna ta intervjuer och hålla koll på alla i SC Styling så att alla kan bete sig så man kan porta de som inte kan bete sig. jag kommer samt ta vissa små utb för att folk ska kunna lära sig pimpa bilar. Kommer kunna utveckla mycket mer Ig men detta är allt jag skrev kommer vara aktiv 24/7 Och att jag och alla Anställda ska kunna ta kritik och vara bra Utväklade och att alla Anställda ska Visa Hänsyn Och Respekt och om jag får höra att en Anställd Har Hotat en Gäst så Kommer Tyvärr Han kollegan bli Sparkad Från jobbet så strikt kommer jag att vara för om Kollegorna hotar kunder så kommer tillslut ingen vilja komma till SC Styling. Kommer vara väldigt strikt då folk kan tro jag är seriös.

Vilka erfarenheter har du inom jobbet? jag har jobbat på vianor så det är typ samma sak samt har jag vart anställd där borta innan jag var krim men jag har varit Ledning och biträdande på flera olka jobb men vet alla menyer och allting man ska kunna inom jobbet samt vet jag hur man ska bete sig till alla kunder/mötande då jag vet hur jag ska bete mig på intervju och allting. Då jag har all erfarenhet som krävs inom 🔧SC Styling. jag är en väldigt seriös chef lallar inte så mycket kommer hålla möten ofta så alla vet hur man ska bete sig här på 🔧SC Styling. jag kommer gå rakt på sak hela tiden samt väldigt allvarlig samt väldigt strikt. jag kommer samt ta vissa små utb för att folk ska kunna lära sig pimpa bilar.

Hur ofta kommer du vara inne? Måndag: 14:40 Till 22:00
Tisdag: 15:00 Till 22:00
Onsdag: 13:45 Till 22:00
Torsdag: 14:45 Till 22:30
Fredag: från morgon till morgon så ett dygn så kommer dygna.
Lördag: från morgon till morgon så ett dygn så kommer dygna.
Söndag: från morgon Till 23:00

Skulle du fortsätta och spela på serven ifall du inte blir chef? Ja såklart jag skulle aldrig Lämnat Unive 🎉

Spelar du för tillfället på någon annan server än Unive? Nej endast Unive Roleplay det är Unive som gäller :)

Har du läst våra Regler? Ja

Mvh: Jimmy hoppas jag blir godkänd. :)

Senast ändrad:
Om jag blir godkänd då ta bort min krim roll för att ska lägga all tid på 🔧SC Styling

Tillbaka