Nekad Jimmyykb | Chef-jobb ansökan[REAPER]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Inspektoren2

Icke Medlem
Meddelanden
55
Reaction score
0
Vilket chef-jobb vill du ansöka till? 🔧SC Styling

Vad heter du IRL? Jimmy

Vad heter du på discord? Wa$e#4857

Hur gammal är du? 14

Hur länge har du spelat på Unive? har spelat från 2021 men lämnade för att jag slutade med FiveM.

Hur rollspelar du på servern? Kriminell

Hur kommer du att utveckla jobbet? Jag kommer kunna utveckla jobbet på ett bra sätt kommer kunna ta massa med intervjuer samt kommer vi kunna pimpa bilar och kunna vara mogna samt omtänksama mot alla kollegor samt kunder kommer göra så vi får bra priser samt kommer jag kunna hjälpa till med allting vill att alla ska kunna ha ett jobb men att dr ska kunna vara mogna samt lite erfarenhet kommer anställa folk som har väldigt bra erfarenhet man ska kunna vara trevlig samt kunna ta kritik. Kommer kunna hålla koll på alla så det inte pimpar bilar gratis man ska kunna ta priset som alla andra tar. Kommer göra så att vi får bra aktivt så vi kan tjäna in pengar samt kunna köpa din delar. kommer göra så att vi får samarbete med securitas så vi kan ha vakter och så det inte blir fullt där inne.

Vilka erfarenheter har du inom jobbet? jag har jobbat på vianor så det är typ samma sak samt har jag vart anställd där borta innan jag var krim men jag har varit Ledning och biträdande på flera olka jobb men vet alla menyer och allting man ska kunna inom jobbet samt vet jag hur man ska bete sig till alla kunder/mötande då jag vet hur jag ska bete mig på intervju och allting.

Hur ofta kommer du vara inne? kommer kunna vara inne alla dagar samt typ 6-8 timmar per dag.

Skulle du fortsätta och spela på serven ifall du inte blir chef? ja jag hade kört kvar men försökt igen och kanske gjort det svaret säger till mig att jag ska göra.

Spelar du för tillfället på någon annan server än Unive? Nej endast Unive

Har du läst våra Regler? Ja Mvh: Jimmy Hoppas jag blir godkänd :)

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka