Accepterad Jimmyykb | Ban överklagan [SBstyle]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Inspektoren2

Icke Medlem
Meddelanden
55
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/id/sLaktarNgg/

Ditt Hex-ID: 11000014aec488f

Vad är din discord tagg? Wa$e#4857

Vem var det som bannade dig? SBstyle

Hur lång tid var din ban? 7 dagar

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? RDM dödar en kille på piren

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? för att jag slog han när han låg ner det var inte så bra att göra det kommer inte göra om det men han slog mig så jag tänkte för hårt att stampa sönder han till döds nästan.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag stog i piren han gav mig 1 slag så slog jag han 1 gång sen sprang jag sen slog han mig igen i piren vid trappen upp till vianor efter det slår jag ner han sen gick han upp igen då slog jag han igen sen slog han mig igen då valde jag att göra något hårt att stampa ner han till nästan döds.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag vet att det var jag som gjorde fel att slå killen på piren samt nästan dödat han.

Hur många tidigare avstängningar har du? 1

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. jag tjuvkopplade en bil framför sjukvårdare samt räddningstjänsten sen efter jag tjuvkopplat kommer en polis samt var det min kompis bil som satt brevid mig staffen Mr Norrland skicka ett klipp då jag inte ser någon polis jag ser bara en polis som kommer efter jag tjuvkopplat men jag ksk gjorde lite fel att tjuvkoppla framför räddningstjänsten samt sjukvårdare.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? ínte ens slagit han bara skickat report eller göra det till en bra rp att ringa polisen.

Har du lärt dig någonting efter din ban? ja att inte slå någon bara låta den vara :)

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja MVH: Jimmy

Asså såhär. Gör aldrig om det och i framtiden kom inte support om du inte har frågor eller vill se klippet utan gör en överklagan direkt istället. Det är större chans för dig att bli godkänd och det sparar otroligt mycket onödig tid. Hoppas du lärt dig något och jag vill som sagt aldrig se detta igen.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka