Nekad Jimmyykb | Ban överklagan [San]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Inspektoren2

Icke Medlem
Meddelanden
55
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/id/sLaktarNgg/

Ditt Hex-ID: 11000014aec488f

Vad är din discord tagg? B35#4857

Vem var det som bannade dig? BIGBEN

Hur lång tid var din ban? permanent

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? tar ut pengar ut kassa

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? jag tror staffs valde att banna mig för att jag gjorde ett fel att ta ut pengar skulle kolla om det gick och ta ut pengar så tog ut 10000 men la bara in 1000 för glömde en 1 jag lovar och svär det var fel av mig men sen skulle jag dra för att min farsa stängde av internet annars hade jag lagt in resten av pengarna i kassan.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. jag var inne och skulle kolla hur mycket vi hade i kassan sen skulle jag ta ut 1000 för att kolla för att det gick men råka skriva 10000 tusen för att det var på en måndag klockan 23:00 tiden så min farsa stängde av internet för att han tycker jag hade spelat för mycket jag skulle lägga in allting igen sen står det att jag blir bannad direkt när jag blir bannad stängs mitt internet av för att jag inte han lämna in dom igen. så sa en staff att jag skulle lämna in allting men jag kunde ej för att min farsa hade stängt av internet.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. jag gjort fel att ens ta ut pengar nästa gång kommer jag inte ens kolla hur mycket vi har i kassan.

Hur många tidigare avstängningar har du? Inga alls

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. inga

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? ja att inte ens tagit ut eller kollat hur mycket pengar vi har så nu vet jag att jag aldrig ska göra om det igen.

Har du lärt dig någonting efter din ban? ja 100% kommer ALDRIG göra om det svär och lovar.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja MVH: Jimmy snälla ge mig 1 chans har varit bannad i 2 månader nu :)

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka