Accepterad JimmyM | Ansökan till Servervakt [tarzan]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

JimmyM

Icke Medlem
Meddelanden
112
Reaction score
4
Vad är ditt namn i verkligheten? Jimmy Malko

Vad heter du på discord? JimmyM9999

Ange ditt födelsedatum 27 November 2005

Beskriv din dagliga aktivitet. Under dagen jätte aktiv både in-game och ooc. jag är aktiv så länge som det behövs, ja kör bara fivem som spel, har inga andra servers ja spelar på som t.ex shooters osv.

Hur länge har du varit medlem på Unive? sedan 1 april 2023

Hur många gånger har du blivit bannad/avstängd (Bifoga Bild) 3 Bans total då en av de är felaktigt! jag är inne på mobilen då jag inte kan skicka bild på bantotal

Har du tidigare varit blacklistad? Nej

Förklara vad för uppgift en servervakt har. en uppgift för servervakt är absolut inte att gå runt och försöka hitta problem som sker på servern men andra som man kan stötta på är t.ex att man ibland kan behöva Dv:a bilar då dem inte står på en lämpligt plats, Revive är ett kommando man kan stötta på ganska ofta då det sker mycket buggs osv, t.ex att man ramlar under marken med bilen så landar den på ditt huve och då under sådana tillfälle kan man använda sig av /revive.

Varför vill du bli servervakt på servern? För att jag dagligen stöttar på lallare som försöker förstöra för servern och dessa lallare kommer undan med sitt beteende under sådana tillfällen, Jag som rp:ar kriminellt ser mycket copbait som sker på servern och det är åtgärder och det jag menar med åtgärder är /SvBan, om det är grov copbait så kontaktar jag staffs efter min sv ban och förlänger bannen på den personen.

Berätta sammanfattat vad korruption och abuse är och hur de kan förekomma på olika sätt som servervakt. Detta är en jätte bra fråga då jag som ser mycket regelbrott under kriminalitet är t.ex när jag ser någon blivit nerskjuten så abusar den sina Sv perms genom att ressa sig själv.

Vidare till muntlig intervju, du har 48timmar på dig att ta din intervju annars blir den automatiskt nekad. Lycka till!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka