Nekad JimmyHöivä | Medlem ansökning [Lucas]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

JimmyHöivä

Icke Medlem
Meddelanden
2
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198452169650/

Vad är ditt namn i verkligheten? Vilhelm Holmgren

Vad är ditt discord namn? Bombaren#9173

Vad är ditt födelsedatum? 1 Januari 1970

Berätta om din karaktär. Min karaktär kommer ifrån Finland som är 25 år han har ett humör som kan irritera folk genom att vara lite negativ och kränkande men han menar såklart inget illa med orden han säger men han har ett dåligt temperament och kan säga lite vad som helst bryter lite på finska i vissa ord men han har nästan lärt sig alla orden. Han är även en driftig grabb inom jobbet men han gillar spriten så försöker sig hålla sig undan från det. Marko Höyvä är min första kusin och vi är väldigt bra vänner. I övrigt så är min karaktär en snäll kille när man har lärt känna honom.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? Jag kommer att bidra med bra och kreativ rp och väldigt aktiv rp. Jag kommer inte att förstöra för serven eller något utan jag har alltid velat hjälpa och rpa mycket för att Unive ska fortsätta att vara den överlägset bästa rp serven. Jag skulle aldrig välja någon annan server än unive utan Unive är det enda så jag är en loyal spelare också.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kommer att bidra med roliga och stora scenarion som kommer göra det roligt för alla parter som är med i scenarion. Detta är ett spel i slutändan och det viktigaste och som alla är här för är för att det ska vara roligt och vi alla ska ha roligt och att vi ska göra stora scenarion och kreativa. Jag kommer alltid att rpa efter reglerna och så kommer jag att bidra med extremt bra och kreativ rp

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Man kan båda vinna scenarion och förlora dom. Man ska inte alltid t.ex. köra ifrån poliserna om dom ska göra ett trafikstop utan man kan stanna och låta dom hålla ett trafikstop. Samma sak om poliserna jagar en så ska man tänka på att man kan förlora snutjaget också så att dom får ta in en och ta ett förhör och eventuellt antingen bli frisläppt eller att du blir satt i fängelse. Det kan också ha med annat att göra i t.ex. gängkrig att man nångång ger upp och låter de andra gänget vinna kriget och sluta fred emellan det.

Hur hittade du Unive? Jag har fått höra bra om servern och ville själv testa. Hittade den genom kompisar på discord.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka