Accepterad JimmyCarlsberg | Medlem ansökning [Hampox]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

JimmyCarlsberg

Icke Medlem
Meddelanden
3
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198166033829/

Vad är ditt namn i verkligheten? Ramin

Vad är ditt discord namn? Ramin#5508

Vad är ditt födelsedatum? 4 Oktober 1999

Berätta om din karaktär. Jimmy Carlsberg är född och uppväxt i Stockholm men har rötter ifrån Danmark. Jimmy var en busig kille som liten och han starkaste sida var inte att gå i skolan. Han föddes 1990 och växte upp tillsammans med sin mor och lillebror. Vi hade en väldigt tuff barndom med en barndom utan sin far eftersom han satt bakom galler för livstid.

Som person är Jimmy väldigt utåtriktad men även en väldigt ödmjuk person. Eftersom vi växte upp utan en far så hade Jimmy väldigt mycket ansvar om att ta hand om sin lillebror. På fritiden så älskade Jimmy att sparka boll med sina vänner men fick även sin lillebror att börja spela fotboll med de äldre på fritiden.

När Jimmy växte upp så köpte han en liten lokal där han omvandlade den till en bilverkstad och började meka med hans bilar men efter ett tag när familjen blev utsatta för en ekonomisk situation så valde Jimmy att sälja bilverkstaden då de inte hade råd att ha kvar den.

Efter den ekonomiska situationen så flyttade familjen till Rinkeby men det blev inte så långt kvar för Jimmy eftersom han valde att flytta ut ganska snabbt. Detta påverkade Jimmy väldigt mycket som person att ha en familj som har de svårt med ekonomi men att andra sidan starta upp sitt egna liv också. Han fick snabbt jobb som bilmekaniker och körde på där i ett år innan han fick problem med ryggen och det var då han insåg att hans lillebror börjat syssla med droger.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? Jag har en väldigt hög rollspel nivå då jag har spelat FiveM tidigare men tog en lång paus men är tillbaka nu. Om vi går tillbaka i tiden så spelade jag även SAMP (San Andreas Multiplayer) i flera år och har erfarenhet utav rollspel mycket därifrån.

Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? Jag har några vänner som spelar på servern och det verkar vara en server som uppdateras ofta och även väldigt mycket aktiva spelare.

Hur hittade du Unive? Genom en vän.

Vad har du för mål med ditt rollspel? Att skapa nya scenarion inom rollspel och utvecklas. Vill få servern till en verklig och bra rollspelsvärld

Vad har du som mål att uppnå på Unive? Att utvecklas och bli bättre på rollspel och bidra till nya scenarion och långa.

Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? Nej
 
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka
Top