Nekad Jimmy Lindahl | Medlem ansökning [SBstyle]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Jimmy Lindahl

Icke Medlem
Meddelanden
5
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561199215296646/

Vad är ditt namn i verkligheten? Jimmy Lindahl

Vad är ditt discord namn? Lil pysen#5045

Vad är ditt födelsedatum? 1 Januari 1970

Berätta om din karaktär. Han har varit medlem i en annan stad så kan ju saker om rp, han är jättegärna sugen på att lära sig mer. Han är en 21 kille som heter Jimmy. Jimmy är en kille som gillar och har kult och är väldigt glad allt jämt. Men han har haft en dålig uppväxt och haft föräldrar som var alkolister. Så han hoppa av skolan och började va på partyn. Så han liv blev skit och blev hemlös. Så han flyttade en annan stad för att vända om sitt liv och visa att han kan vara bättre än sina förädlar för dom trodde inte på honom.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? För att jag kan höja rp nivån på servern och hjälpa andra. För att jag skulle säga att jag har bra rp och jag är trevlig och jag hjälper folk när dom behöver

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag skulle kunna hjälpa andra som är ny på servern så dom får en bra start.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Man ska spela mot sin partners vinst istället för bara sin egen. T.ex. om man blir rånad så ska man inte kämpa emot man ska bara acceptera dom råna en och man ska inte säga emot vad dom vill att man ska göra

Hur hittade du Unive? Genom en kompis till mig. Och jag har sett lite på Youtube.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka