Nekad Jimmy Guliano | Whitelist ansökning

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Jimmy Guliano

Icke Medlem
Meddelanden
31
Reaction score
2
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198367230463/

Vad är ditt namn i verkligheten? Saman Omar

Vad är ditt discord namn? Jimmy#7048

Vad är ditt födelsedatum? 13 November 2003

Berätta om din karaktär. Min karaktär är född 2000 och är framåtdrivande samt en hjälpsam person. Han försöker hjälpa så många han bara kan och det är också därför jag söker om whitelist så att han kan bli en polis. Han vill stoppa så mycket kriminalitet som möjligt och försöka få ungdomarna på rätt spår och hjälpa dom med att hitta jobb. Han vill få staden att bli en trygg plats och inte skrämma bort folk. Ett leende på en medmänniskas läppar är vad han strävar efter. Han har blivit rånad ett flertal gånger och inte vågat åka utanför stan jätte mycket och det är det han vill ändra på, så att man kan röra sig fritt i staden utan att vara rädd. Han har varit hotad till livet och varit slagen ett flertal gånger, men han gav inte upp. Han börja jobba på postnord och tjänade in tillräckligt för att få råd med en splitterny mercedes.

Varför ska just du bli whitelistad? Jag kommer bidra med trygghet och en utveckling i staden. Att vara kriminell ska inte vara bättre eller enklare än att ha ett vanligt jobb. Jag ska göra så att man kan vara trygg när man är utomhus, man ska inte vara tvungen att gå med kompisgäng för att vara "skyddad". Jag tycker att det är för lite poliser inne på servern och dom kriminella går runt helt fritt och orörda. Jag kommer vara aktiv på servern och hjälpa dom som behöver det. Sedan vill jag också söka till att bli polis och då behöver man whitelist.

Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? För att kunna utbilda mig till en polis och grind på servern. Detta känns som en väldigt seriös server vilket jag tycker är superkul och därför känner jag att det är värt att söka whitelist just här. Sedan har jag varit polis på andra servrar men det var väldigt tråkigt då dom var väldigt oseriösa och ingen admin var villig till att göra sitt jobb korrekt.

Hur hittade du Unive? Alla mina kompisar spelar på denna servern och dom lärde mig hur man söker whitelist osv.

Vad har du för mål med ditt rollspel? Som sagt jag vill kunna göra det svårare för kriminella det känns som dom rör sig helt fritt. Jag ska bidra till en bra en arbetsmiljö hos polisen om dom tar emot mig. Jag vill sedan utveckla min polis position till högre än en vanlig polis. Sedan vill jag köpa en riktigt fin bil med ett lyxigt hus. Jag vill göra staden till tryggare plats, där man trivs.

Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? nej

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka