Accepterad Jimmy Guliano | Ban överklagan [Eken]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Jimmy Guliano

Icke Medlem
Meddelanden
31
Reaction score
2
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198367230463/

Ditt Hex-ID: 110000131da94cf

Vad är din discord tagg? Jimmy#7048

Vem var det som bannade dig? eken

Hur lång tid var din ban? 5 dagar

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? fear rp

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Han banna mig för att killen framför mig hade ak i handen och jag frågade efter balsam. Han hade ak riktat mot mig och sa att jag skulle gå därifrån

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Min bil hade stängts av på grund av krock, min kompis behövde vård så jag simmade med min kompis på axlarna. När vi väl kom fram så höll dom på att porta två grabbar därifrån. Grabbarna drog men dom var fortfarande bakom oss. Jag trodde att han siktade gunnen mot dom och sa till dom gå därifrån eftersom vi hade inte gjort något

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. 50/50, det var nog lite fel från min sida också, att jag frågade efter balsam när dom hade ett scenario men jag va så jävla trött på allt simmande och springande så jag tänkte inte riktigt på vad han hade i handen

Hur många tidigare avstängningar har du? 2

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag har blivit bannad 2 gånger en gång var det fel och andra gången var det för att jag inte visste en regel. Jag lärde mig att rpa bättre i denna staden genom att läsa reglerna lite nogrannare än vad jag hade gjort innan

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag borde frågat några andra och inte frågat killen med vapnen i handen

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja att man inte ska fråga vanliga frågor till folk som har gun, för man hade ju aldrig gjort det i verkligheten

Har du läst våra regler? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka