Nekad Jimmy Black | Whitelist ansökning [Savage]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

zone6969

Icke Medlem
Meddelanden
35
Reaction score
2
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561199023981732/

Vad är ditt namn i verkligheten? Liam Forslund

Vad är ditt discord namn? Black Money

Vad är ditt födelsedatum? 14 Juli 2007

Berätta om din karaktär. Okej. Jag heter Jimmy Black och är 18 år söker jobb på mekonomen, jag gillar att hålla på och fixa med bilar. Mina största intressen är bilar och att vara med kompisar, jag gillar att kolla på film och ta det lugnt men gillar också party och roliga och spännande nya saker. Gillar också att hitta på massa nya saker jag vill lära mig flyga och att klättra i berg och hoppafalskärm. Min karaktär hatar spindlar och småkryp jag gillar inte heller sushi eller thaimat. Jag har mycket känslor blir ganska lätt arg, ledsen eller sårad men har tränat på det hela livet jag har adhd men det ska inte stoppa mig.

Varför ska just du bli whitelistad? Jag vill köra som det va i riktiga livet vill inte lalla runt vill spela seriöst, och jag vill skaffa jobb vill ha egen bil inte sno eller knarka. Och om jag ska vara helt ärlig vill jag också bli whitelist för att jag kan inte få jobb man måste ju vara medborgare för att få jobb. Jag vill ha jobb för att göra något om dagarna och inte bara lalla runt som andra vill ta jobbet seriöst svara på samtal åka ut och fixa bilarna och va på verkstan med kollegorna och fixa bilar. Gillar också den här servern folk verkar vara snälla och vilja ta whitelist.

Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? Det är många på den här servern, och alla verkar vara seriösa och ta spelet på allvar som jag och vilja bli whitelistad för jag vill också ta spelet seriöst och bra.

Hur hittade du Unive? När jag laddade ner fivem så testade jag några servrar men ingen var bra eller hade många bra och aktiva spelare förutom unive servern den var bra hade många aktiva spelare och bra, snälla spelare.

Vad har du för mål med ditt rollspel? Att alla tycker om en och att jag har jobb kanske är chef man får sikta framåt och uppåt jag kommer säkert ha barn och fru fint hus bra ekonomi inget som ligger bakom siktar bara framåt allt kan bli bättre lägger allt tyngre och dom dåliga sakerna bakom en har fina men också bra bilar.

Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? Nej jag spelar inte på någon annan har väl testat någon men spelar inte på den jag tror den heter snöstaden fast den är inte så bra som unive. Unive är det mycket mer personer som spelar och är aktiva och tar det seriöst snöstaden tar ingen det seriöst typ och alla bara lallar runt inte min smak iallafall.=)

Hej Hej Simon! Jag finns alltid här! Va inte rädd för att traska vidare och ta en titt på min ansökan. Svara på mina meddelanden också tack. Kram <3

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka