Nekad Jimmy Black | Whitelist ansökning [psykopat]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

zone6969

Icke Medlem
Meddelanden
35
Reaction score
2
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561199023981732/

Vad är ditt namn i verkligheten? Liam

Vad är ditt discord namn? Jimmy Black#9277

Vad är ditt födelsedatum? 14 April 2007

Berätta om din karaktär. Jimmy föddes i en liten by i Malmö men flyttade till Dalarna när han var 2 år gammal. Jimmy är också väldigt glad och positiv och är väldigt framgångs driven siktar mycket framför sig och slänger skiten bakom sig. Anledningen till att Jimmy flyttar är för att hans Familj var involverad i en brand i deras hus i Malmö. Familjen flyttar till Dalarna och Jimmy går i skolan och växer upp. I gymnasiet börjar han lära känna en specifik vän som gilla bilar lika mycket som Jimmy. Jimmy älskade hålla på med bilar laga trimma och tvätta bilar han har gjort det hela sitt liv hans pappa lärde han. Jimmy började tycka att detta livet är super intressant och ville hela tiden utveckla sig inom bilar kunna varenda del i varje bil som finns alla slags bil modeller och alla bil märken. Så Jimmy flyttar till en egen lägenhet i staden Unive och skapar sig kontakter. Det visar sig att Jimmy har ett par vänner som han känner från tidigare städer han bott i och dom börja laga bilar tillsammans och trimmar och går på carmeets.

Varför ska just du bli whitelistad? Jag har länge sökt efter en server med bra RP nivå och där staffsen är aktiva. Har rpat på denna server endast senaste tiden och diggar den som fan, varför just ja ska bli whitelistad e för att jag har en hel del erfarenhet inom RP då jag har rpat i ett par månader. Jag kommer tillföra en proffesionell RP nivå till servern och jag är ute efter att rpa så verkligt som möjligt än att bry sig om egen vinning.

Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? Då jag älskar multistaden och verkligen fastnat på denna server och vill bidra med skillnad samt tycker jag att nästan alla jag möter på är nästan trevliga samt vill jag göra stor skillnad på servern och utveckla rpen och bidra med god rp samt är alla whitelist jobb mycket roligare än normala jobben samt vill jag uppleva mer grejer som kanske i framtiden bli kriminell eller polis, och då krävs whitelist samt att vissa yrken behöver anställda och då vill jag kunna joina de och förbättra min rp.

Hur hittade du Unive? Jag hittade till multistaden då jag letade efter en bra fivem server och då va multistaden starkt rekommenderat.

Vad har du för mål med ditt rollspel? Mitt mål med rollspel är alltid att försöka vara så verklig så möjlig IC hellre än att vara ute efter egen vinning för min karaktär. Vill utveckla mig ännu mer inom min nivå av RP och finslipa det. Samt att skapa/hamna i unika scenarion och skapa nya kontakter i staden där man kan känna nya karaktärer nya individer Sen kanske bli polis eller testa nya saker hela tiden nya jobb också.

Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? Nej jag spelar inte på någon annan har väl testat någon men spelar inte på den jag tror den heter snöstaden fast den är inte så bra som unive. Unive är det mycket mer personer som spelar och är aktiva och tar det seriöst snöstaden tar ingen det seriöst typ och alla bara lallar runt inte min smak iallafall.=)
 
Tillbaka
Top