Nekad Jimmy Black | Ban överklagan [Nizze]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

zone6969

Icke Medlem
Meddelanden
35
Reaction score
2
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199023981732/

Ditt Hex-ID: 11000013f6704a4

Vad är din discord tagg? Jimmy Black#9277

Vem var det som bannade dig? Philip320

Hur lång tid var din ban? Min ban var i 5 dagar

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? mild powergaming står det

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? för att de började hota med basebollträ att de skulle förstöra min bil och det va en dyr bil så jag ville inte att de skulle göra sönder den sen så omringar det och då råka köra på någon och köra in i en annan bil som jag inte såg för att jag kollade bort där bilen vad

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. de va 3 st som blev arg på mig och skulle förstöra min bil och de gick med basebollträ och skulle paja min bil och då blockade de vägen för mig och jag vill såklart inte att de ska paja min bil så jag backar och råka köra av någon och sen hade jag chans att åka iväg ifrån de och då råka jag köra rakt in i en av deras bilar och då blev jag bannad för lite powergaming det va inte mitt fel att jag råkade köra på en för att de stod i en ring och omringa mig och då försökte jag köra igenom deras ring och då flyttar han där jag skulle köra iväg då körde jag på han i låg fart så det är deras fel egentligen. för jag rp Fear rp för att irl så skulle man fly om det är 3 st som omringar med basebollträ

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. ja för att de va som började bli arga och ville förstöra min bil så då försöker jag dra där ifrån och då blockar det i en ring runt mig och fear rp så jag försökte göra det bästa att dra där ifrån för att om det hände i irl så skulle man bli rädd om det är 3 andra med basebollträ mot sig så det är en felaktig ban tycker jag och de blev arg från början för att de ropade på mig om de kunde få skjuts men jag skulle träffa någon annan och då sa jag nej då blev de arga och tog fram basebollträ så från början så gjorde jag inget. Dessutom så startade jag inte ens det de va baseboll snubbarna så jag borde inte bli bannad. Dessutom de får ju inte hota mig att hjälpa dom bara för att jag sa nej så det är verkligen inte mitt fel

Hur många tidigare avstängningar har du? 3

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. jag körde för fort i stan det jag har lärt mig är att inte köra fort i stan och sätta på så den går max 80 i stan för då går det inte att köra för fort i stan

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? att inte stanna när de frågade för då skulle de inte hämta men fortfarande det är inte mitt fel för att de va de som blev aggressiva bara för att jag sa nej att skjutsa dom så jag gjorde inget fel så de va deras fel att det börja

Har du lärt dig någonting efter din ban? att inte stanna vid främlingar för då kan det hända att de är aggressiva och vill att man ska göra saker åt dom.

Har du läst våra regler? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka