Nekad Jimmy Black | Ansökan till Servervakt[Lil-Mackish]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

zone6969

Icke Medlem
Meddelanden
35
Reaction score
2
Vad är ditt namn i verkligheten? Liam

Ange ditt födelsedatum 14 Mars 2007

Vad heter du på discord? Black_Money#9277

Mellan vilka tider kan du oftast spela? 16:00-01:00 sen kanske nån timmes pause där i mellan

Hur länge har du spelat på Unive? ca 500 timmar kanske

Vad skulle du göra om du blir servervakter? Jag skulle bli glad eftersom jag vill utveckla denna server och göra så att den blir en ännu bättre server så att det är ännu fler som vill gå med i servern och också hjälpa och supporta servern jag skulle också kicka folk som lallar och är nya som behöver läsa regler och kanske dv:a folks bilar som står fel eller har gått sönder nånstans i sandy typ.

Vad är det som får dig att vilja bli servervakt på just Unive? För det är många schyssta och aktiva spelare och massa nya varje dag jätte kul att se och skulle och vilja vara en av dom som förändrar servern och hjälper till och ser till att folk inte lallar och läser reglern. Jag tycker den här severn är helt otrolig kul att spela på, unive är så speciellt ingen server är bättre än unive, ni är så kreativa och gör ett bra jobb och jag skulle vilja hjälpa till.

Hur tror du att du skulle kunna bidra till att göra Unive till en bättre plats? Jag skulle kunna göra en kick på folk som inte kan bete sig och säger ooc saker typ eller folk som bara lallar som jag har sätt ganska mycket av men dom kan också bli bättre så därför får dom en kick så dom kan läsa reglerna på eran hemsida så dom fattar sen vill jag såklart bli bättre på saker också lära mig nya saker men kan det mesta tycker jag iallafall.

Varför ska just du bli servervakt? För jag har bra rp och lallar inte så mycket kör som man ska och gillar att hjälpa till men jag kan inte göra så mycket som en helt vanlig persson i unive men har försökt mitt bästa så därför ansöker jag om servervakt på denna server.

Varför vill du bli servervakt? För jag vill bli något större för denna server det här kanske litet men får jobba mig uppåt och vill säkert snart bli support så ska ansöka om det men jag vill liksom bli något större kunna utveckla servern ta bort alla lallare eller iallafall kunna göra så dom går in och läser reglerna.

Hur goda kunskaper har du gällande staff relaterade-kommandon? Jag kan väldigt mycket tycker jag men jag kan ju också lära mig men tror inte jag behövs för jag tror jag kan det mesta fast är inte helt säker på vad man kan göra som servervakt men jag vet att man inte kan banna.

Är du whitelistad på serven? ja

Har du varit bannad på serven förut? Om så är fallet, berätta om dina bans ja jag har varit bannad nån gång som jag då tyckte va misstag eftersom jag råka säga jag hoppas han blev för det var en lallare men han blev bannad där och då råka jag säga med micken på att jag hoppas han blev sen sa jag inget men blev bannad ändå men jag lär mig utavmina misstag

Spelar du på någon annan server för tillfället? Nej jag tycker unive är den bästa och kommer bara spela på den

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka