Nekad Jimmy Black | Ansökan till Servervakt[Lil-Mackish]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

zone6969

Icke Medlem
Meddelanden
35
Reaction score
2
Vad är ditt namn i verkligheten? Liam

Ange ditt födelsedatum 1 Januari 1970

Vad heter du på discord? Black_Money#9277

Mellan vilka tider kan du oftast spela? Från kl 15:00 på dagen till 22:00 eller mer och då nån timmes pause där i mellan och då typ den här tiden varje dag nästan om jag inte verkligen inte orkar.

Hur länge har du spelat på Unive? mer än 400 timmar

Vad skulle du göra om du blir servervakter? Jag skulle bli jätte glad eftersom jag inte kan göra nånting när folk kommer till auto och bara lallar eller när jag ser nån lalla så kan jag inte göra något åt det jag försöker också tänka mycket på det jag tycker själv att jag är bättre än vissa andra på att RP och vill kunna förändra denna serv till en mycket bättre rp stad

Vad är det som får dig att vilja bli servervakt på just Unive? för det är många schyssta och aktiva spelare och massa nya varje dag jätte kul att se och skulle och vilja vara en av dom som förändrar servern och hjälper till och ser till att folk inte lallar och läser reglerna. Jag tycker den här severn är helt otrolig kul att spela på, det här måste ha varit det roligaste spelet jag spelat speciellt unive som gör det ännu bättre ni är så kreativa och gör ett bra jobb.

Hur tror du att du skulle kunna bidra till att göra Unive till en bättre plats? Jag skulle kunna hjälpa folk med deras rp och hjälpa nya på serven jag har gjort det ett antal gånger fast jag inte är servervakt jag har swishat en snubbe 50k och han blev jätte glad jag tyckte jag kunde hjälpa han lite i starten sådär och att han liksom läser regler och sånt försöka bli whitelistad/Medlem och det är kul att hjälpa folk jag kommer också kicka folk som inte sköter sig och så att dom läser reglerna ordentligt.

Varför ska just du bli servervakt? eftersom jag är typ alltid snäll och vill hjälpa folk men just nu så kan jag inte göra så mycket eftersom jag är inte servervakt eller support och skulle vilja bli nåt bättre i denna server och att folk sköter sig och inte kör på folk och håller på och lallar.

Varför vill du bli servervakt? för jag vill bli något mer i denna server kunna utvecklas och hjälpa folk och då kanske dom tänker oj vilken bra server och då säger han åt sina kompisar och då kommer det fler och fler o.s.v. och då blir det mycket spelare stor server många medlemmar som också vill bli nåt mer sen kanske och då lilla jag kanske har gjort så 10-20 personer är aktiva på servern därför vill jag bli servervakt.

Hur goda kunskaper har du gällande staff relaterade-kommandon? Ja lite typ men kan ju alltid förbättras och lära mig nya saker och lära andra förstås själv vill jag alltid lära mig nya saker sikta framåt.

Är du whitelistad på serven? Ja det är jag

Har du varit bannad på serven förut? Om så är fallet, berätta om dina bans ja jag har haft abnns jag har lärt mig mycket men det var när jag var ny på servern hade inte kollat igenom reglerna direkt men det var ett tag sen jag blev bannad och vill inte bli det och jag vill hjälpa folk som var som mig innan och vill bli något större och bättre men är inte ute efter makt eller pengar jag tycker det är kul bara och lärorikt.

Spelar du på någon annan server för tillfället? Nej jag tycker unive är den bästa och kommer bara spela på den

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka