Nekad Jimmiekåkesson4 | Medlem ansökning (rami)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Lajman

Icke Medlem
Meddelanden
81
Reaction score
6
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/id/Lajman4/

Vad är ditt namn i verkligheten? Liam Andersson

Vad är ditt discord namn? Lajman#2081

Vad är ditt födelsedatum? 21 Oktober 2021

Berätta om din karaktär. Min karaktär föddes i Sverige och kallas för Jimmie Kåkesson eftersom att han är bokstavligen motsattsen mot Jimmie Åkesson som har en svensk bakgrund medans Jimmie Kåkessons föräldrar båda kommer från Irak. Hans barndom var tuff, farsan slog skiten ur honom dagligen. Det slutade med att han hamnade på behandlingshem där han lärde sig känna många kriminella människor vilket gjorde att Jimmie snabbt blev intresserad i det krimminella. När Jimmie var 13 bestämde han sig för att göra ett rån med 2 personer ifrån behandlingshemmet. Det slutade med att polisen fick fast honom och nu har Jimmie ändrat bana helt, han vill nu vara så nära Jesus som möjligt och ber 25 gånger om dagen. Anledningen varför han vill bli medlem i staden är för att han känner att Jesus är nära honom just här i Unive!

Varför ska just du bli Medlem på Unive? Jag kommer bidra med att hjälpa till på jobb som tillexempelt mekonomen och så vill jag bli medlem eftersom att jag vill bidra till en bättre rp på servern. (var medlem förut men den togs bort för jag blev felbannad)

Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? För att det ska bli väldigt roligt att ta RP till nästa nivå, älskar att det verkligen känns som du är med folk i verkligheten. Det som jag gillar med UNIVE är att den är väldigt välbyggd (script o plugins, osv) Har spelat här varje dag ända sen jag började, det är så himla roligt.

Hur hittade du Unive? Via mina polare, vi alla är seriösa RPare!

Vad har du för mål med ditt rollspel? Att bidra till ett roligt "spelsamhälle" med en hög rp nivå.

Vad har du som mål att uppnå på Unive? Jag vill bli igenkänd i "spelsamhället" genom att vara medlem så kan jag göra det bättre med hjälp av jobb osv.

Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? nej!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka