Nekad Jimmiekåkesson4 | Ban överklagan (shlajfer)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Lajman

Icke Medlem
Meddelanden
81
Reaction score
6
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/id/Lajman4/

Ditt Hex-ID: 11000011696cf72

Vad är din discord tagg? Lajman#2081

Vem var det som bannade dig? Ovve

Hur lång tid var din ban? 30 dagar

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? lall och sunt förnuft.

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Eftersom att jag hoppade in i polisbilen och körde därifrån.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag och min polare satt bredvid garaget vid torget och pratade med polisen. För mig så hade det buggat så att jag inte såg någonting och det sa jag till polisen. Jag hade precis tagit ut min bil då någon hade tagit den eller flyttat på den. Antagligen polisen eftersom att den stod i vägen. Så när jag ska försöka hoppa in i min bil så frågar jag min polare "är det min bil jag hoppade in i" och han svarade "ja" så jag försöker åka därifrån och då så kom det upp att jag blev bannad. Och min polare börjar asgarva och då förstog jag att jag tog polisbilen.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Det var inte en felaktig ban om man utgår efter reglerna. Men jag såg ingenting så jag trodde ju uppenbarligen att det var min bil jag hoppade in i.

Hur många tidigare avstängningar har du? 3

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. 2st ooc, 1st powergaming. Det var från när jag började på Unive och sen dess har det inte upprepats.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag hade kunnat skriva i /report och frågat om buggen. Och jag hade kunnat rejoina. Men eftersom vi pratade med polisen hade det blivit combat-logging så jag gjorde inte det.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Jag har lärt mig att jag måste skriva /report när något sånt händer.

Har du läst våra regler? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka