Nekad Jimmiekåkesson4 | Ban överklagan [Mommo]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Lajman

Icke Medlem
Meddelanden
81
Reaction score
6
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/id/Lajman4/

Ditt Hex-ID: 11000011696cf72

Vad är din discord tagg? Lajman#2081

Vem var det som bannade dig? Ovve

Hur lång tid var din ban? 30 dagar

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? lall och sunt förnuft.

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Eftersom att jag hoppade in i polisbilen och körde därifrån, det var inte med meningen tho. Min polare satt i dc och lallade med mig och sa "hoppa in där det är din bil" men i själva verket var de polisbilen.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag och min polare satt bredvid garaget och snackade med polisen, problemet var att för mig så buggade det så att ingenting syntes förutom byggnaderna bakom garaget. Jag skulle åka därifrån eftersom att jag behövde dra till mekonomen. Så jag frågade min polare "är det här min bil" och han svarade "ja". Sen så hoppade jag in i bilen och körde där ifrån. Och helt plötsligt så blev jag bannad. Sen hörde jag min polare i bakgrunden garva eftersom att han visst om det. Och då fattade jag. Men jag skulle inte göra det om det inte buggade, är en seriös RPare.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Det var en felaktig ban eftersom att jag inte kunde se vad jag gjorde. Men om man går efter reglerna är bannen korrekt. Men som sagt för mig fanns det ingenting där!

Hur många tidigare avstängningar har du? 3

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. 2st ooc, 1st powergaming. Båda var från när jag precis hade börjat spela på servern. Har inte upprepats efter jag lärde mig dom.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag hade kunnat frågat i voicechat "är det här min bil jag hoppar in i?" istället för att bara åkt iväg. Eller så hade jag kunnat rejoinat eller rapporterat buggen i /report.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja! att inte göra saker för fort. Utan att stanna och liksom försöka förstå.

Har du läst våra regler? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka